"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

24.5 C
Trikala

Η Κλειώ της καρδιάς μας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Να υπερβάλλει ς εαυτόν, να γράφεις σε τρία βασικά μαθήματα 20 και το αποτέλεσμα να μένεις έξω απ τα όνειρό σου, την Ιατρική για 100 μόρια περίπου επειδή κάποιος έκρινε να σε βαθμολογήσει με 15 στην έκθεση.!

Δηλαδή στην παραγωγή ιδεών και γραπτού λόγου, που και καλά η κάθε καλοδιατυπωμένη επιχειρηματολογία είναι αποδεκτή, αλλά απ την άλλη θα πρέπει να συμφωνεί και με το υποκειμενικό!!!Πόσες χρονιές , πόσες πανελλήνιες και .πόσοι άριστοι μαθητές στον ίδιο παρανομαστή………. ….

Όπως και να χει , το να είσαι μία απ τους επτά μαθητές/ τριες που εισήχθησαν με την υψηλότερη βαθμολογία στα ΑΕΙ της χώρας και να επιβραβεύεσαι γι αυτό , πετυχαίνοντας την δεύτερη επιλογή ‘’Φυσικοθεραπεία Θεσσαλονίκης’’ , σε γεμίζει με υπερηφάνεια..

Το ίδιο υπερήφανα θα πρέπει να νοιώθουν όλα τα παιδιά για την προσπάθεια τους, γιατί όπως πολύ σωστά επισήμανε κι ο Δήμαρχος μας στην χθεσινή τελετή ‘’Δεν είναι η πρωτιά το σημαντικό αλλά η αξία να παλεύεις για τα όνειρα σου’’

Γεια σου Κλειώ

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Με βεβαιότητα Κλειώ έχεις απόλυτο δίκαιο.

    Σε ότι αφορά το μάθημα της έκθεσης και η βαθμολογία του στις εισαγωγικές στα ΑΕΙ έπρεπε να είναι βοηθητικού χαρακτήρα και να μη μετράει ίσα με τα βασικά μαθήματα που σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο της επιστήμης.

    Αλλά που να το κατανοήσουν οι υπεύθυνοι.

    Μήπως σκέφτονται!

    Εύχομαι η ζωή να σε δικαιώσει

    Δικαιόπολης

  2. Βοηθητικού χαρακτήρα το μάθημα της έκθεσης; Μάλλον θα είναι κάποιο αστείο του φίλου αρθρογράφου Δικαιόπολη, για να ευθυμήσουμε με 35.580 κρούσματα…
    Υ.Γ. Προς τον κ. συντονιστή:χθες έστειλα ένα άρθρο για την υπόθεση της κας Κλειώς. Τι απέγινε; Εάν δεν ”ήλθε” να το επαναλάβω, διότι το θεωρώ ουσιώδες.

    • Το ξαναγράφω λοιπόν.
      Η (κουκλάρα) κα Κλειώ στα 40 της θα έχει ένα όνομα στην πιάτσα και ένα γερό κομπόδεμα στην άκρη, όταν οι συμμαθητές της ιατροί θα ξεκινούν να εισπράττουν κάποια χρήματα. Το ταμπού της Ιατρικής, ειδικά στους γονείς, πρέπει να τελειώνει.Αρκεί η κα Κλειώ να αναφέρει(και να πράττει) σωστά την επιστήμη της ως Φυσικο-θεραπεία και όχι ως …φυσιοθεραπεία, που αρέσκονται πολλοί.Έτσι, για να την …σπάσει στον τύπο που της έβαλε 15!!!

  3. Αγαπητέ Jim Riflevinegar και ο Αϊνστάιν δεν ήταν καλός στην έκθεση αλλά άλλαξε την επιστημονική δομή της φυσικής.
    Δεν είναι καθόλου αστείο ….ο τρόπος αξιολόγησης για την εισαγωγή στα ΑΕΙ έχει πολλά κενά τα οποία μέσω της υποκειμενικότητας των συμβαλλομένων, υποψηφίων και εξεταστών, μπορούν να δημιουργούν αδικίες.
    Τα μαθηματικά και η φυσική καθώς και τα υπόλοιπα μαθήματα δεν έχουν στοιχεία υποκειμενικότητας όπως η έκθεση μέσω της οποίας μπορεί να δημιουργηθούν αδικίες.
    Αυτό το θεωρώ ως Δίκαιος πολίτης πιο δίκαιο.

    Δικαιόπολης

    • Όπως ακριβώς τα λες αγαπητέ φίλε. Τα κορυφαία και για εμέ, Μαθηματικά και Φυσική, ΔΕΝ έχουν στοιχεία υποκειμενικότητας. Στην έκθεση κρίνεται αυτή, εκεί που προβάλλεις τον εαυτό σου και διαφοροποιείσαι από τον άλλον. Δεν με πείθεις με τίποτα ότι θα γίνεις μεγάλος επιστήμονας και δεν θα μπορείς να παρουσιάσεις μία εργασία σου, χωρίς σωστή σύνταξη και ορθή γραφή.Θα το αναλάβει αυτό η γραμματέας σου; Θυμήσου ότι οι ”καλοί” μαθητές στην τάξη σου ήσαν σε όλα καλοί. Ας μην μας παραμυθιάζουν με στον συμπαθή Άλμπερτ…
      Υ.Γ. Το εάν διδάσκεται και βαθμολογείται σωστά η Έκθεση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Εγώ βλέπω το αποτέλεσμα. Ολόκληρο …ίντερνετ είναι τραγικά ανορθόγραφο και μάλιστα στην εποχή που με ένα κλικ βλέπεις το σωστό!!!

  4. Αγαπητέ Jim Riflevinegar πνέουμε και κινούμαστε σε πολύ διαφορετικές συχνότητες σε ότι αφορά την αξιολόγηση των νέων για την εισαγωγή στα ΑΕΙ.
    Αλλά ας έρθουμε στο παράδειγμα της Κλειώς.
    Έγραψε έκθεση και βαθμολογήθηκε με 15. Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύει ικανότητα ως προς την έκφραση. Η έννοια του βοηθητικού ή όπως αλλιώς μπορεί να ονομαστεί το εν λόγω μάθημα είναι να αποδεικνύεται η ικανότητα έκφρασης και δεν πρέπει να μετράει εξίσου με τα βασικά μαθήματα του επιστημονικού πεδίου του κλάδου εισαγωγής.
    Αν ήταν έτσι η Κλειώ θα είχε εισαχθεί στην ιατρική.
    Μιλάμε για διαφορετική στάθμιση για ένα πιο δίκαιο σύστημα.
    Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

    Δικαιόπολης

    • Καλημέρα και καλή χρονιά, αγαπητέ φίλε Δικαιόπολη.
      Όντως, κινούμεθα σε διαφορετικές συχνότητες. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει οι εξεταζόμενοι να δίνουν το μάθημα της Έκθεσης αρχικά και μετά να δίνεται η δυνατότητα συνέχισης των εξετάσεων. Για να μην μακρηγορήσω, δεν δέχομαι λόγω του ότι έγραψες 20 στα Μαθηματικά, θα γίνεις Αρχιτέκτονας μεγάλος και θα αγνοείς ότι η γέφυρα που θα κατασκευάσεις σημαίνει γη- επί- νερού. Ούτε κάτι άλλο, αγνοώντας ότι η εννοιολογική γλώσσα σου έχει …85 ρηματικούς τύπους του ρήματος ”γράφω” ενώ το αντίστοιχο της περιβόητης Αγγλικής write μόνο …5 (εάν έχετε έκτον, να μου τον …φέρετε) κατά Μητσοτάκη. Χρησιμοποιώντας τους σωστά, ”κουνάς” και τον νουν σου.Για να με καταλάβεις περισσότερο, όταν πας στο τζαμί μας επίσκεψη, στην είσοδο αριστερά υπάρχει ταμπέλα που σε λίγες γραμμές σε καθιστά πλήρως ενήμερο για την αναλυτική κατασκευή του κτηρίου. Όποιος …κοκορεύεται ότι γνωρίζει την Αγγλική, ας πάει να το μεταφράσει.
      Καλή χρονιά σε όλους και ειδικά στην φιλόξενη παρούσα ιστοσελίδα, που δίνει την δυνατότητα προβολής των απόψεων μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης