Οι προσωπικές φιλοδοξίες και το marketing μέσω φιλανθρωπίας βρίσκονται στην κορύφωση τους τις τελευταίες ημέρες με φόντο τους σεισμοπαθείς και θα βάσανα τους.
Είναι ωραία η επιθυμία να βοηθήσουμε το συνάνθρωπό μας.
Μόνο όμως όταν γίνεται διακριτικά και όχι απρόσωπα αποκτά κάποιο νόημα.
Ζούμε σε μια εποχή που η αλληλεγγύη έγινε επάγγελμα και πρέπει να γεμίσουν με φώτο τα sites και τα post… με φωτογραφίες από τις σεισμόπληκτες περιοχές.
Ο πιο χυδαίος αλλά εύκολος τρόπος εκμετάλλευσης είναι η επίκληση στο συναίσθημα του ανθρώπου.
Και με κλακαδόρους δημοσιογράφους
Ναι. Αυτά, δυστυχώς, συμβαίνουν.