"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

27.1 C
Trikala

Στο δρόμο για τη Βουλή ο σιδηροδρομικός διαγωνισμός Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα

lafarm

Σχετικά άρθρα

Στο …δρόμο για τη Βουλή βρίσκονται ο σιδηροδρομικός διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα. Το έργο έχει ολοκληρώσει πλήρως τις διαδικασίες της προσυμβατικής περιόδου και πλέον απομένει η παρουσίαση του στη Βουλή και ακολούθως οι υπογραφές.

Όπως έχει γίνει γνωστό τόσο ο υπουργός ΥΠΟΜΕ, Κώστας Καραμανλής, όσο και ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης διαγνώστηκαν με κορωνοϊό την περασμένη εβδομάδα, οπότε η παρουσίαση των συμβάσεων στη Βουλή θα γίνει το επόμενο διάστημα.

Ολοκληρώνεται η δημοπράτηση μεγάλων σιδηροδρομικών έργων μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020 και θα ακολουθήσει “επόμενη δόση”  με το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Ανάδοχος είναι η ΑΒΑΞ.

Δύο πολύ σημαντικά έργα για την εξέλιξη του δικτύου

Ο σιδηροδρομικός διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα είναι εξαιρετικά σημαντικός για την βελτίωση και εξέλιξη του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου. Θα δώσει τη δυνατότητα για δρομολόγηση σύγχρονων τρένων από την Αθήνα μέχρι την πόλη των Μετεώρων.

Με την λειτουργία της ηλεκτροκίνησης η διαδρομή Αθήνα-Καλαμπάκα θα μπορεί να καλύπτεται σε λιγότερο από 3 ώρες με αναβάθμιση της  σιδηροδρομικής ασφάλειας αλλά και της εμπειρίας του επιβάτη. Αν δεν έχουμε καθυστερήσεις, το 2026 θα μπορούν να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα.

Παράλληλα είναι το πρώτο βήμα για την μελλοντική σχεδιαζόμενη επέκταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα. Για τη νέα γραμμή υπάρχει εγκεκριμένο κονδύλι από το CEF II για να προχωρήσουν οι μελέτες.

Πηγή: ypodomes.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης