"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

20.8 C
Trikala

Τι γίνεται στο “Πειραματικό” Λύκειο Τρικάλων ; – Πέντε κληρώσεις σε ένα μήνα!!!

lafarm

Σχετικά άρθρα


Τι γίνεται στο “Πειραματικό” Λύκειο Τρικάλων.

Στο τέλος θα δίνουν στους μαθητές καθρεφτάκια ή χάνδρες ως δώρα!!!

Που πήγε η “αριστεία”!! 5 κληρώσεις σε ένα μήνα!!!


Με το ζόρι προσπαθούν να αλιεύσουν μαθητές, διαλύοντας ένα σχολείο της γειτονιάς!!


Το Τζόκερ κάνει λιγότερες κληρώσεις!!!


Μήπως να το εντάξουν στον ΟΠΑΠ!! Για περισσότερα κέρδη!!

ΥΓ. Για τη διάλυση του σχολείου ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;  Οι διορισμένοι ή οι “άριστοι”;

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το θέμα είναι να καταλάβει κάποιος ότι όλα γίνονται για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των σχολαρχών και τίποτα άλλο. Όποιος νομίζει ότι η κυβέρνηση θέλει το καλό της παιδείας, μάλλον ζει σε άλλο πλανήτη και είναι ο χρήσιμος ηλίθιος της κυβέρνησης.

    • υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί που προσπαθούν να κάνουν το λειτούργημά τους με τον καλύτερο τρόπο, άσχετα από τις επιδιώξεις της εκάστοτε κυβέρνησης.Αν τους θεωρείς χρήσιμους ηλίθιους, να σε ενημερώσω ότι και αυτό είναι θέμα επιλογής και οπτικής.Κάποιοι προτιμούν να είναι χρήσιμοι ηλίθιοι από το να είναι άχρηστοι ηλίθιοι….

  2. Στα πειραματικά δεν μοιράζουν ούτε χάντρες ούτε καθρεφτάκια.Υπάρχουν θέσεις κενές και καλούνται οι γονείς, εάν επιθυμούν, να στείλουν τα παιδιά τους.Και μέχρι στιγμής ,παρά το νεαρόν του θεσμού σε πολλές πόλεις,φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση.
    Στα πειραματικά υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους άριστους η καλύτερους ,απλά προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους, όσο πιο καλύτερα μπορούν.
    Κατανοώ απόλυτα ότι υπάρχουν και διαφωνίες για την ίδρυση των πειραματικών και αυτό είναι φυσικό, γιατί δεν αντιμετωπίζουμε όλοι την ζωή με την ίδια οπτική.
    Το επίπεδο όμως των επιχειρημάτων στην όποια διαφωνία έχουμε, είναι δεικτικό και του επιπέδου της προσωπικότητάς μας.Διότι εάν οι εκπαιδευτικοί που διαφωνούν με τα πειραματικά έχουν ως επιχείρημα καθρεφτάκια και κληρώσεις του ΟΠΑΠ, τότε παραδόξως δικαιολογούν απόλυτα την θέση της υπουργού που επιμένει στην άμεση αξιολόγηση και από την άλλη δικαιολογούν επίσης και την θέση των συνδικαλιστικών φορέων και των ακολούθων τους που αρνούνται πεισματικά την αξιολόγηση….Προσπάθησε λίγο και θα καταλάβεις τι εννοώ….

    • ¨Όταν ανακατεύεις την «αξιολόγηση» της Κεραμέως βεβαίως βεβαίως (η οποία ΔΕΝ είναι αξιολόγηση αλλά κάτι άλλο) με την πειραματική παιδαγωγική, τότε μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι έχει γίνει στο χώρο της εκπαίδευσης το τελευταίο διάστημα.

    • Δεν απαντάς στο ερώτημα: Αφού είναι τόσο καλά, γιατί, παρ όλη την προπαγάνδα, έχουν κενές θέσεις;Που είναι η ανταπόκριση; Από το συνδεδεμένο 7ο Γυμνάσιο πήγαν 5 μαθητές; Οι άλλοι είναι παιδιά της γειτονιάς. Οι χάντρες αφορούν τα τυπικά προσόντα των εκπαιδευτικών (δεν σημαίνει πως αν έχω διδακτορικό στη Μουσική μπορώ να κάνω καλύτερα τη Φυσική) και τα καθρεφτάκια οι όμιλοι “αριστείας”. Οι όμιλοι του 7ου Γυμνασίου, είναι ουσιαστικά παρεμβάσεις που γίνονται εδώ και χρόνια στα σχολεία, χωρίς να έχουν την ταμπέλα του “πειραματικού”. Στις ξένες γλώσσες αποτελούν απογευματινά φροντιστήρια!! Χωρίς να το καταλάβεις παίζεις το παιχνίδι της ψευτοαριστείας που θα οδηγήσει στον διαχωρισμό των σχολείων και τη μεγέθυνση των ταξικών ανισοτήτων στο δημόσιο σχολείο! Ποτέ δεν κατάλαβα τι πειραματισμούς θα κάνει ένα δημόσιο σχολείο στα Τρίκαλα και γιατί να μην τους κάνουν ΌΛΑ!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης