"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

10.3 C
Trikala

Tρικαλινός μεσαίωνας …

lafarm

Σχετικά άρθρα

  Σαν να μην έφταναν τα  βάσανα του μεγάλου πλήθους των συμπολιτών μας  που τους  μαστίζει η φτώχια και η ανεργία, ήρθε και το μήνυμα του Δεσπότη να μας θυμίσει  και παράλληλα να προσθέσει το μεσαίωνα και το σκοταδισμό στην καταρρέουσα κοινωνία των υποτιθέμενα σύγχρονων καιρών.

 Στην προλογική εισαγωγή του εν λόγω μηνύματος, αρχίζει με τη φράση “ελέω θεού” ενώ στο κύριο σώμα του κειμένου αρχίζει με τη φράση “τέκνα μου εν κυρίω αγαπητά”   

  Με τη φράση “Ελέω θεού” εννοείτε ότι  ο θεός όρισε το δεσπότη ως θεοκρατικό τοπάρχη στην περιοχή των Τρικάλων, της Πύλης και του Γαρδικίου  και συνεπώς  μεταξύ των άλλων καθηκόντων του έχει και την διεργασία του  “Ελαίου του θεού” με απροσδιόριστες προς τούτο αρμοδιότητες την εφαρμογή των οποίων οι πολίτες, πιστοί και μη, θα επιθυμούσαν να γνωρίζουν καθότι αυτό είναι προφανώς λογικό. 

  Σε ότι αφορά τη φράση “τέκνα εν κυρίω αγαπητά”  θα πρέπει να εξαιρέσει τους κατοίκους των χωριών του ορεινού όγκου της αγιοτάτης  μητροπόλεως, τις εκτάσεις  χωριών τους που διεκδικεί η μονή Δουσίκου και κατά συνέπεια τα τέκνα των εν λόγω περιοχών προτίθεται να ξεσπιτώσει.

  Στη συνέχεια, παρακάμπτοντας την περί δικαίου και ειρήνης διδασκαλία του Ιησού καθώς αυτή εκφράζεται στα ευαγγέλια και κυρίως στην επί του όρους ομιλία με τη μνημειώδη φράση  «μακάριοι οἱ πεινῶντες καὶ διψῶντες τὴν δικαιοσύνην, ὅτι αὐτοὶ χορτασθήσονται» ( Ευτυχισμένοι είναι όσοι πεινούν και διψούνγια τη δικαιοσύνη, επειδή αυτοί θα τη χορτάσουν- κατά Ματθαίο ευαγ. κεφ. 5  παρ.6), και μετά από μια σειρά περίεργων και ανεξήγητων  θεολογικών παραθέσεων  μέσω των οποίων καταλήγει  ως Εὐχέτης πρὸς τὸν γεννηθέντα Κύριον.

  Με αυτά τα ολίγα  επιβεβαιώνετε και στον καιρό μας η φράση του Κάρολου Μαρξ  ο οποίος χαρακτήρισε τη θρησκεία ως το όπιο των Λαών και για να κυριολεκτούμε εννοούσε το θρησκευτικό σύστημα όχι τη χριστιανική διδασκαλία περί δικαίου καθώς αποτυπώθηκε από τον Ιησού.  

Τι να κάνουμε χαλεποί οι καιροί… συμβαίνουν και στις καλύτερες μητροπόλεις.

 Δικαιόπολης

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρεκλινει ο Άγιος Τρικάλων της διδασκαλίας ότι ο έχων δύο χιτώνας να δώσει τον ένα στον πλησίον το ελεωθεου πέθανε να αφήσει σε ησυχία τους κατοίκους του ορεινου όγκου και να ασχοληθεί με την πνευματική του κατάρτιση ειδικά οι ιερωμενοι πρέπει να είναι μακριά από την ύλη φρυνη η πειαλιωτης

  2. Έτσι συμβαίνει με τις κοσμοθεωρίες που πιστεύουν στον ιδανικό άνθρωπο.
    Εδώ δεν μπόρεσε να εφαρμοστεί ο “χριστιανικός κομμουνισμός” στα μοναστήρια από εθελοντές, θα πετύχαινε ο υπαρκτός σοσιαλισμός?

  3. Αγαπητέ EYXES
    Δεν σε καταλαβαίνω, πάλι ξεγλιστράς σαν χέλι.
    Άλλο είναι το θέμα, άλλα αντ’ άλλων απαντάς και τυρβάζεις.
    Το σπουδαίο όμως είναι ότι από τις άσχετες απαντήσεις σου βγάζεις και ειδήσεις, δηλαδή στα μοναστήρια πάνε οι μοναχοί για να κάνουν χριστιανικό κομμουνισμό‼! Άλλο και ετούτο πάλι και επειδή αυτού του είδους ο κομμουνισμός απέτυχε, δεν πέτυχε και ο υπαρκτός σοσιαλισμός.

    Η εντελώς ασυσχέτιστη συνειρμικά λογική σου και η σύγκριση της με τον ιδανικό άνθρωπο που πρέπει να είναι ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ καθώς πρέπει να είναι απόλυτα εμποτισμένος από τις αρχές της αγνής χριστιανικής διδασκαλίας του Ιησού, πιστοποιεί ότι οι θεολογικές σου γνώσεις και αντιλήψεις θέλουν ισχυρή διόρθωση, αν και ως προς την ιδανικότητα με βρίσκετε σύμφωνο.

    Η μόνη κοσμοθεωρία που στηρίζετε στον ιδανικό άνθρωπο της απόλυτα αγνής αγάπης είναι ο χριστιανισμός, άλλα μετά τα πρώτα χρόνια της ιστορικής του εκκίνησης άρχισε σταδιακά να αλλοιώνετε και μετετράπη, ιδίως μετά την επισημοποίηση του με τον Κωνσταντίνο, τον επονομαζόμενο μέγα, σε θρησκεία μίσους και αυτό το πιστοποιούν οι εικονομαχίες, οι σταυροφορίες, και οι κάθε είδους ενδοχριστιανικοί πόλεμοι.

    Όλα αυτά γιατί δεν υπήρξε και δεν υπάρχει ο ιδανικός άνθρωπος της χριστιανικής αγάπης καθώς αυτή εκφράστηκε από τον Ιησού και περιγράφεται από τον απόστολο Παύλο στο 13ο κεφάλαιο της Α προς Κορινθίους επιστολής. Σας συνιστώ να το διαβάσετε από το αρχαίο κείμενο γιατί κάθε μετάφραση χάνει, εκεί ξεκινάει ως εξής { Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον……..}

    Ας έρθουμε τώρα στο θέμα του όρου “Ελέω θεού.” Ζητάω ως λογικός και σκεπτόμενος πολίτης τι σημάνει, τις αρμοδιότητες και τα συναφή που προκύπτουν από έναν όρο που έχει την απαρχή του στο σκοτεινό μεσαίωνα. Μια απάντηση που πολλοί πιστοί την αναμένουν.

    Επίσης δεν έχει δοθεί απάντηση στους κατοίκους των χωριών του ορεινού όγκου που η μονή Δουσίκου διεκδικεί τις εκτάσεις των χωριών τους που κατά το πώς φαίνεται δεν είναι “ Τέκνα εν κυρίω αγαπητά” αλλά “Τέκνα εν κυρίω μισητά”.
    Οι πιστοί αναμένουν τις απαντήσεις σας.

    Δικαιόπολης

    • Οι πιστοί περιμένουν απαντήσεις από τους ιερείς και θεολόγους, όχι από σχόλια στο διαδίκτυο.
      Εσύ που επικαλείσαι τον Μαρξ και πιστεύεις ότι θα εφαρμοστεί η “θρησκεία χωρίς θεό” του κομμουνισμού, περίμενε να εφαρμοστεί η χριστιανική θρησκεία από ανθρώπινες κοινωνίες.

  4. Ευτυχώς ζούμε σε μια συνταγματική μοντέρνα δυτικού τύπου δημοκρατία όπου υπάρχουν ανεξάρτητα δικαστήρια τα οποία “δεν δίνουν μία” για τις ιδεολογικές και θρησκευτικές αγκυλώσεις του οποιουδήποτε… Αναμένουμε τις αποφάσεις των δικαστηρίων στα οποία έχουν δικαίωμα ΟΛΟΙ να προσφύγουν και τα οποία είναι και τα μόνα αρμόδια για να διευθετήσουν διμερείς διενέξεις στον ορεινό όγκο ή στα βαρκά… Τώρα πάλι, τι σχέση έχει το μήνυμα του Μητροπολίτη με το προβλεπόμενο από τον νόμο δικαίωμα προσφυγής στα δικαστήρια, θα ξαναδιαβάσω τα κατεβατά μπας και βγάλω άκρη. Χαρούμενο εορταστικό παραδοσιακό Δωδεκαήμερο να έχουμε όλοι!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης