Λεωφορείο για γέλια και κλάματα Reviewed by Momizat on . Σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω τι χρησιμότητα, δεν λέω σκοπιμότητα, διότι η έννοια εμπεριέχει αινίγματα, σε τι μπορεί να χρησιμεύσει λοιπόν εκείνο το λεωφορείο Σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω τι χρησιμότητα, δεν λέω σκοπιμότητα, διότι η έννοια εμπεριέχει αινίγματα, σε τι μπορεί να χρησιμεύσει λοιπόν εκείνο το λεωφορείο Rating: 0

Λεωφορείο για γέλια και κλάματα

Λεωφορείο για γέλια και κλάματα

Σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω τι χρησιμότητα, δεν λέω σκοπιμότητα, διότι η έννοια εμπεριέχει αινίγματα, σε τι μπορεί να χρησιμεύσει λοιπόν εκείνο το λεωφορείο που βολτάρει στους δρόμους των Τρικάλων Θεσσαλίας χωρίς οδηγό. Μπα, τίποτα, μόνο γέλια μου προκαλεί η παγκόσμια (!) τούτη καινοτομία της δημοτικής αρχής Τρικάλων.

Εδώ ο κόσμος καίγεται, οι πολίτες πλήττονται και ενίοτε θανάσιμα από την ανεργία και ο δήμαρχος κοκορεύεται και καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι για την «πρωτιά» του. Δέος. Θαύμα. Η συγκοινωνία στο ζενίθ της τεχνολογίας. Τι μας λες; Ονειρο.

Η κυκλοφορία ενός τέτοιου προηγμένου λεωφορείου αποτελεί, ειδικά ετούτες τις δύσκολες για όλους ώρες, ύβριν. Μάλιστα και πολύ θα ‘θελα ν’ ακούσω την αντίθετη άποψη. Ούτε λουδίτης είμαι ούτε καλός αναγνώστης (πιστός) του Χάιντεγκερ, αλλά αυτό είναι το κρίσιμο πρόβλημα στα Τρίκαλα, αυτό το λεωφορείο είναι η αντανάκλαση της πραγματικότητας; Βλέπω και ξαναβλέπω στην tv το πρωτότυπο ρεπορτάζ.

Το αρχικό γέλιο μεταβαίνει στη δυσφορία, τη δυσθυμία και καταλήγει στην πίκρα. Ο καιρός δεν επιτρέπει τέτοιου είδους καινοτομίες, που ουδεμία σχέση έχουν με την πάσχουσα κοινωνία, με τα φλέγοντα ζητήματα που την πυρπολούν και την δηώνουν. Θαυμάζω την ομόνοια και την πρωτοπορία των μελών του δημοτικού συμβουλίου που ενέκριναν την κυκλοφορία τούτου του λεωφορείου στην πόλη τους.

Μπράβο τους· είμαστε πολλά χρόνια πίσω εμείς οι υπόλοιποι, παλαιομοδίτες, συντηρητικοί και λοιπά.

Αγνοώ τον δήμαρχο, ξέρω ότι επονομάζεται Παπαστεργίου και πέραν τούτου ουδέν. Ασχημη εποχή επέλεξε να διαφημίσει -διεθνώς, λέει!- την πόλη του. Σαν αποτροπαϊκό σύμβολο μου φαντάζει το χωρίς οδηγό λεωφορείο παρά σαν πόλος τουριστικής έλξης. Τι τραβάμε με αυτόν τον πόλο… Χρησιμοποιείται από όλους σχεδόν τους δημάρχους της χώρας, όσους ξέρω τουλάχιστον.

Εντυπωσιοθήρας μου φαίνεται περισσότερο και ξένος προς την κατάσταση της χώρας, ωμή και θλιβερή ταυτόχρονα. Σημειώνω ότι για να κυκλοφορήσει τούτο το όχημα μέσα στην πόλη έχει αλλάξει άπας ο οδικός της χάρτης, με τις απαραίτητες παρεμβάσεις (βίαιες και αυθαίρετες; Δεν γνωρίζω, αλλά πώς αλλιώς;). Ελπίζω να μην εξαφανιστούν οι ποδηλάτες και ποδηλάτισσες που δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο στην (πολύ, κατ’ εμέ) όμορφη πόλη των Τρικάλων.

Αστοχη και αστεία, ακόμη κι επιβλαβής μου φαίνεται η κυκλοφορία τέτοιων οχημάτων, μια τέτοια περίοδο της ανάγκης. Δεν κρίνω τα οχήματα καθ’ εαυτά όσο την άκαιρη και άσκοπη χρήση τους. Ισως στο μέλλον φανούν χρήσιμα κάπου, κάπως· για ψυχαγωγία ίσως αλλά για εξυπηρέτηση, για κοινωνική λειτουργία το βλέπω μακρινό.

Αλήθεια, πώς αντιδρά η τοπική κοινωνία; Αυτό δεν το βλέπεις στα τηλεοπτικά ρεπορτάζ· προέχει το γκλάμουρ και ο εντυπωσιασμός. Για φαντάσου, στα ταπεινά Τρίκαλα να χτυπάει η καρδιά του διεθνούς τεχνολογικού μέλλοντος! Μεγαλεία. Ελπίζω οι εχέφρονες Τρικαλινοί να μεταπείσουν τις αρχές και να επανέλθει η ομαλή λειτουργία στους δρόμους της πόλης. Σύντομα, διότι το θέμα μπορεί να πάρει ανέλεγκτες διαστάσεις…

Efsyn

Συντάκτης:
φωτο  | EUROKINISSI/ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή