Βόλος-Βελεστίνο επιτέλους μπήκε εργολάβος για αποκατάσταση του δρόμου Reviewed by Momizat on . Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες του έργου «Βελτίωση οδικού τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος από Χ.Θ.0+489 έως Χ.Θ. 3+489» προϋπολογισμού 9.200.000 € και για το λόγο Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες του έργου «Βελτίωση οδικού τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος από Χ.Θ.0+489 έως Χ.Θ. 3+489» προϋπολογισμού 9.200.000 € και για το λόγο Rating: 0

Βόλος-Βελεστίνο επιτέλους μπήκε εργολάβος για αποκατάσταση του δρόμου

ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ-ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ-ΠΕΒ-ΔΡΟΜΟΣ-2

Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες του έργου «Βελτίωση οδικού τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος από Χ.Θ.0+489 έως Χ.Θ. 3+489» προϋπολογισμού 9.200.000 € και για το λόγο αυτό ο αστυνομικός διευθυντής υπέγραψε προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση του ταξίαρχου Γιάννη Τόλια, διακόπτεται προσωρινά η κυκλοφορία στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Βόλο, του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος, για μήκος τριών χιλιομέτρων, όλο το 24ωρο, λόγω εκτέλεσης εργασιών.
Η κίνηση των οχημάτων θα εκτρέπεται από το ρεύμα κυκλοφορίας προς Βόλο, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Α/Κ Βελεστίνου, όπου με κατάλληλη σήμανση για τον διαχωρισμό των κινήσεων, η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται σε μια λωρία κυκλοφορίας προς Βόλο και σε μια λωρίδα κυκλοφορίας προς ανισόπεδο κόμβο Βελεστίνου.
Οι ρυθμίσεις στην κυκλοφορία του συγκεκριμένου σημείου θα διαρκέσουν μέχρι τις 12 Ιουνίου 2016.

Το έργο, που εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος με την ανακατασκευή του τμήματος από τη Χ.Θ. 0+489 (στο ύψος των στρατιωτικών εγκαταστάσεων ΠΕΒ) έως τη Χ.Θ. 3+489 (στο ύψος των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Θεσσαλικής Χαλυβουργίας), μήκους 3 χιλιομέτρων.

Στις εργασίες που θα γίνουν συμπεριλαμβάνονται:

• η καθαίρεση του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, για την εξάλειψη των φθορών (υψώματα, κυματώσεις) που εμφανίζονται στο οδόστρωμα,
• η σήμανση – ασφάλιση της οδού με την τοποθέτηση νέου τύπου Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων (Στηθαίων Ασφαλείας) και
• η αντικατάσταση των υφιστάμενων Φωτιστικών Σωμάτων με Φωτιστικά Σώματα τύπου Φωτεινών Διόδων Φωτοεκπομπής (LED).
Το προς ανακατασκευή οδικό τμήμα, μετά τη βελτίωσή του, θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με αυτά της υφισταμένης οδού και συγκεκριμένα 4 λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) πλάτους 3,75 μ. η κάθε μία και Λωρίδες Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 2,5 μ., οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα. Με την ολοκλήρωση του έργου βελτιώνεται σημαντικά η οδική ασφάλεια και αναβαθμίζεται το υπόψη οδικό τμήμα λόγω της εξάλειψης των υφιστάμενων φθορών του οδοστρώματος, της βελτίωσης του οδοφωτισμού και της ασφάλισης και αυξάνεται το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας από 60km/h σε 90 km/h.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή