Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort Reviewed by Momizat on . Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort ,ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 στις 12.00 το μεσημέρι. Σαν μία σειρά από τάματα ή σαν μία αλληλουχία Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort ,ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 στις 12.00 το μεσημέρι. Σαν μία σειρά από τάματα ή σαν μία αλληλουχία Rating: 0

Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort

Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort

Εκθεση Ζωγραφικης του ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ στο ΑΝΑΝΤΙ city resort ,ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 στις 12.00 το μεσημέρι.

Σαν μία σειρά από τάματα ή σαν μία αλληλουχία συνειρμικών εικόνων, οι μικρές «νεκρές φύσεις» του Βασίλη Βασιλακάκη οργανώνουν πρωτίστως ένα ψυχικό τοπίο. Στη νέα ατομική του έκθεση, στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη, ο Βασίλης Βασιλακάκης φέρνει μπροστά ένα εσωτερικό κοίτασμα με μία αίσθηση μέτρου και ευλάβειας. Υπάρχει η αύρα μιας ιερής κατάθεσης, καθώς στέκεσαι μπροστά σε αυτά τα έργα μινιατούρες, κόγχες μνήμης και σπηλιές φαντασίας.

Η έκθεση, με τον ταιριαστό τίτλο «Η “εσωτερική εμπειρία” του αντικειμένου», παρουσιάζει έναν μεγάλο αριθμό από μικρά λάδια και λίγα έργα μεγάλων διαστάσεων. Τα μικρά έργα, όλα στην ίδια διάσταση μέσα σε ξύλινες κορνίζες, σμιλεμένες σε φυσικό χρώμα με τις φρίζες ενός εκλεκτικισμού (σαν μαρκίζες παλιών σπιτιών), «τρέχουν» στους λευκούς τοίχους της γκαλερί σαν ζωφόρος αποτελούμενη από θραύσματα ελλειπτικών εικόνων από αντικείμενα καθημερινής χρήσης ή από θέματα υψηλού συμβολισμού, όπως ο άρτος, το κρέας ή ένας ανθρώπινος κυνόδοντας.

Ο Βασίλης Βασιλακάκης αποσπά κάθε θέμα και το παραδίδει αυτόνομο χωρίς περιβάλλον, παρά μόνο με μία σκοτεινή αύρα μέσα στην οποία κολυμπάει. Και ενώ δείχνει να επιχειρεί μία αποσυμπίεση ψυχικού φόρτου, ελεγχόμενη και επιλεκτική, οργανώνει ταυτόχρονα και ένα homage στον μισοφωτισμένο κόσμο της νεκράς φύσεως. Οι δικές του νεκρές φύσεις είναι ελλειπτικές και δεν έχουν πάντα άμεση σχέση με τη βρώση, τις αισθήσεις ή το σώμα. Εμπεριέχουν όλες αυτές τις κατηγορίες, αλλά τις προεκτείνουν και τις διαθλούν μέσα σε ένα μαύρο αμνιακό υγρό, σαν μια πρωθύστερη ανάμνηση.

Και ενώ τα μικρά έργα κυριαρχούν λόγω αριθμού, θέσης και πρωτοτυπίας, τα μεγάλων διαστάσεων έργα του Βασίλη Βασιλακάκη προβάλλουν επίσης έναν υποδόριο δυναμισμό. Τα «Ρούχα», που σχηματίζουν έναν κωνικό λόφο, προκαλούν συνειρμούς από στρατόπεδα ή από εγκαταστάσεις στο ύφος του Kριστιάν Μπολτανσκί. Το «Κοντέινερ» είναι ένα έργο ισχυρής εσωτερικής γλώσσας, ερμητικό και κινηματογραφικό ταυτόχρονα, που εμπνέεται και ορίζεται από την αρετή, εδώ, της αμφισημίας. Αλλωστε, η αμφισημία, το όριο, το μεταίχμιο και το σπάραγμα δείχνουν να είναι δομικά υλικά αλλά και λόγος ύπαρξης για την τέχνη του Βασίλη Βασιλακάκη.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή