Κέρδη για πρώτη φορά στον Μύλο των Ξωτικών! Reviewed by Momizat on . Για πρώτη φορά ο Μύλος των Ξωτικών έχει κέρδη! Για πρώτη φορά φάνηκε ότι η σωστή διαχείριση και ο τρόπος κίνησης των υπευθύνων, σε συνεργασία με τους επιχειρημα Για πρώτη φορά ο Μύλος των Ξωτικών έχει κέρδη! Για πρώτη φορά φάνηκε ότι η σωστή διαχείριση και ο τρόπος κίνησης των υπευθύνων, σε συνεργασία με τους επιχειρημα Rating: 0

Κέρδη για πρώτη φορά στον Μύλο των Ξωτικών!

Κέρδη για πρώτη φορά στον Μύλο των Ξωτικών!

Για πρώτη φορά ο Μύλος των Ξωτικών έχει κέρδη! Για πρώτη φορά φάνηκε ότι η σωστή διαχείριση και ο τρόπος κίνησης των υπευθύνων, σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες, αποδίδει. Παρότι το 2014 το Μύλος επεκτάθηκε., παρότι το εγχείρημα ήταν νέο, ο Μύλος έχει κέρδη 30.000 ευρώ. Είναι σαφές ότι πλέον μπορούμε ως πόλη να κοιτάμε με άλλο μάτι το όλο εγχείρημα και να μη μένουμε στις γκρίνιες, αλλά πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερα. Και μάλιστ,α όταν το 1 εκατομμύριο επισκέπτες θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αφού για πολλές ημέρες η κακοκαιρία εμπόδισε τη διοργάνωση να πάει καλύτερα ακόμη
Ακολουθεί τμήμα της εισήγησης (τα βασικά σημεία) του προέδρου του e-trikala Χριστόφορου Ρόμπου, στο θέμα που θα συζητηθεί την ερχόμενη Τρίτη στο Δημοτικό Συμβούλιο, για τον απολογισμό της φετινής διοργάνωσης:

Η e-Trikala Α.Ε. μετά την 142/2014 απόφαση ανάθεσης από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τρικκαίων διοργάνωσε για 4η συνεχόμενη χρονιά το θεματικό πάρκο «ο Μύλος των Ξωτικών» στο Πάρκο Ματσόπουλου από 28/11/2014 έως και την 4/1/2015.
Η επισκεψιμότητα της φετινής διοργάνωσης κινήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα αγγίζοντας το 1.000.000 επισκέπτες στο πάρκο καθιστώντας το έργο ως τον απόλυτο χριστουγεννιάτικο προορισμό της Ελλάδας.
Κατά κοινή ομολογία, «ο Μύλος των Ξωτικών» αποτελεί την κορυφαία θεματική εκδήλωση της χώρας με βάση τις ημέρες λειτουργίας, τον αριθμό των εκδηλώσεων και δράσεων, την προβολή της από τα Μ.Μ.Ε. και φυσικά την προστιθέμενη αξία που κομίζει στην πόλη και το νομό Τρικάλων.
Η φετινή εκδήλωση προσέδωσε πρωτοφανή πληρότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού που άγγιξε για μεγάλο χρονικό διάστημα το 100% της δυναμικότητας. Η εστίαση επωφελήθηκε τα μέγιστα, παράλληλοι δε κλάδοι (βενζινάδικα, περίπτερα, supermarkets, κ.ά.) διαπίστωσαν σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών τους.
Όσον αφορά την οικονομική-απολογιστική πλευρά του εγχειρήματος, η φετινή διοργάνωση απέφερε κέρδος στην εταιρία μας της τάξης των 30.000,00 €.
Στα έξοδα, που ήταν λιγότερα από όσα είχα υπολογιστεί, είχαν προϋπολογιστεί 789.910 ευρώ και ο απολογισμός είχε 756.132,59 ευρώ. Στα έσοδα, είχαν προϋπολογιστεί 819.525 ευρώ και τελικά η εταιρία είχε έσοδα786.111,32 ευρώ. Ετσι, το σύνολο των κερδών ανέρχεται σε 29.978,73
Γενικός Υπολογισμός Παγίων
Στην τετραετή λειτουργία του Μύλου των Ξωτικών και σύμφωνα με το λογιστικό Μητρώο Παγίων του συγκεκριμένου έργου, η αξία των υλικών ανέρχεται σε 192.962,66 €.
Η εμπορική αξία των τελειοποιημένων κατασκευών είναι πολλαπλάσια και αυτά βρίσκονται στην διάθεση του Δήμου και φορέων της πόλης, χρησιμοποιούμενα ανά περίπτωση καθόλη την διάρκεια του έτους.

Αποτελέσματα Λαχειοφόρου
Από τον τζίρο αφαιρουμένων των λειτουργικών εξόδων θα διανεμηθεί αναλογικά στα 5 ιδρύματα (ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS, ΦΛΟΓΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΣΤΕΓΗ ΤΡΙΚΑΛΩΝ) το ποσό των 5.000,00€ όταν λάβουμε τις σύμφωνες γνώμες των Διοικητικών τους Συμβουλίων (έχει ζητηθεί) οπότε και θα λογισθεί το τελικό ποσό.

Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Τρικκαίων συμμετείχε στο εγχείρημα με:
1. Διάθεση μηχανημάτων για τη διαμόρφωση του μεγάλου νησιού
2. Παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο Πάρκο η κατανάλωση του οποίου κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα (25.000,00€) συνυπολογιζομένου του κόστους εγκατάστασης και λειτουργίας 2 νέων παροχών στο μεγάλο νησί.
3. Αποκομιδή των απορριμμάτων τα οποία υπολογίζονται σε 20 τόνους για τις 40 ημέρες λειτουργίας.

Συμπεράσματα
Με βάση την παραπάνω ανάλυση, η φετινή διοργάνωση παρουσιάζει μικρό κατά τη γνώμη μας θετικό πρόσημο διότι:
1. Η στενότητα του οικονομικού περιβάλλοντος της Χώρας περιόρισε το διαθέσιμο ποσό για δαπάνες στο πάρκο.

2. Η παροχή πολλαπλών δωρεάν δράσεων και δώρων στο πάρκο ελαχιστοποίησε την καταναλωτική διάθεση των επισκεπτών.

3. Η συνδυασμένη επίσκεψη στην πόλη και τα λοιπά αξιοθέατα, σε συνδυασμό με τον πρώτο παράγοντα, οδήγησε στη διάθεση του μεγαλύτερου ποσοστού του οικονομικού διαθέσιμου στην εστίαση σε παραδοσιακά μέρη (ταβέρνες, καφέ).

4. Η – κατά κοινή ομολογία – μεγάλη επίδραση των καιρικών συνθηκών μετά την Πρωτοχρονιά μείωσε ολοκληρωτικά την επισκεψιμότητα σταθερών επισκεπτών γειτονικών πόλεων λόγω αδυναμίας στη μετακίνηση τις ημέρες των αργιών.

Σε κάθε περίπτωση, το εγχείρημα θεωρείται επιτυχημένο για την εταιρεία, για την πόλη, για το Νομό, προσδίδοντας υψηλή προστιθέμενη αξία στον τομέα της καθ’ όλο το χρόνο επισκεψιμότητας αυτών.
Για την Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ
«e-Trikala Α.Ε.»
Χριστόφορος Ρόμπας
Πρόεδρος

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή