Δριμύ κατηγορώ στη Κυβέρνηση για τη πορεία ολοκλήρωσης του νότιου τμήματος του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδας, εξαπέλυσε τη προηγούμενη εβδομάδα στα τοπικά ΜΜΕ στέλεχος και εν δυνάμει υποψήφιος Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Με παραποιημένα στοιχεία και φανερή άγνοια του προβλήματος που έχει ενσκήψει, επέρριπτε ευθύνες στο αρμόδιο Υπουργείο υποδομών για την εμπλοκή που παρουσιάστηκε στο συγκεκριμένο σημείο του Ε 65 και τη καθυστέρηση που αυτή συνεπάγεται.
Βέβαια η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική, αφού για τη συγκεκριμένη σιδηροδρομική σήραγγα(ΣΣ 1) που υφίσταται το ζήτημα (κατασκευής ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ) και το επίσημο πόρισμα από ανεξάρτητη αρχή καταδεικνύει όχι μόνο κατασκευαστικές αστοχίες αλλά και αποκλίσεις από τους όρους της μελέτης, την επίβλεψη την είχε η ΕΡΓΟΣΕ επί προηγούμενων Κυβερνήσεων.
Άστοχα επίσης ο νεόκοπος ΣΥΡΙΖΑίος στα Τρίκαλα, εγκαλεί τη Κυβέρνηση για υποτιθέμενη ολιγωρία επίλυσης του θέματος, όταν είναι γνωστό ότι στη παρούσα φάση η διένεξη μεταξύ ΤΕΡΝΑ και Δημοσίου βρίσκεται στη Δικαιοσύνη και τα θεσμικά της όργανα (διαιτησία).
Μόνο αυτά μπορούν να αποφανθούν για το καταλογισμό των ευθυνών εκεί όπου αναλογούν, αλλά και για το ύψος του επιπρόσθετου κόστους που πρέπει να καταβληθεί από το Ελληνικό δημόσιο.
Υπό αυτές τις συνθήκες ουδεμία παρέμβαση μπορεί να γίνει από την εκτελεστική εξουσία και φυσικά ούτε από τη Περιφέρεια όπως εσφαλμένα επαίρεται το τοπικό στέλεχος της αντιπολίτευσης, αγνοώντας προφανώς τους νόμους και τις διαδικασίες,
Με τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται σήμερα, αυτό που πρέπει να προβληματίσει όλους τους εμπλεκόμενους είναι ότι διακυβεύεται η πορεία εκτέλεσης των δημοσίων έργων στο σύνολό τους και δεν αναφέρομαι μόνο μόνο στον Ε 65, αφού οι εργοληπτικές εταιρείες με το παρών κόστος κατασκευής αδυνατούν να εκπληρώσουν τους όρους των συμβάσεων παραχώρησης.
Κώστας Κουτσονάσιος.