Πρέπει να ετοιμαστούμε για το μέλλον Reviewed by Momizat on . Το τουριστικό προϊόν της περιοχής ενισχύεται. Ο Μύλος των Ξωτικών σε συνδυασμό με τα όσα έρχονται για το Μουσείο Τσιτσάνη, τον Ασκληπιό, τις ιαματικές πηγές του Το τουριστικό προϊόν της περιοχής ενισχύεται. Ο Μύλος των Ξωτικών σε συνδυασμό με τα όσα έρχονται για το Μουσείο Τσιτσάνη, τον Ασκληπιό, τις ιαματικές πηγές του Rating: 0

Πρέπει να ετοιμαστούμε για το μέλλον

Πρέπει να ετοιμαστούμε για το μέλλον

Το τουριστικό προϊόν της περιοχής ενισχύεται. Ο Μύλος των Ξωτικών σε συνδυασμό με τα όσα έρχονται για το Μουσείο Τσιτσάνη, τον Ασκληπιό, τις ιαματικές πηγές του ριζώματος και το μουσείο Ματσόπουλου μπορούν να προκαλέσουν επισκεψιμότητα τουριστών για όλο το χρόνο. Πρέπει όλοι μας να ετοιμαστούμε για το μέλλον. Αυτή μπορεί να γίνει η βιομηχανία μας για τα επόμενα χρόνια…

Xρυσόστομος Κυρίτσης 

Σχόλια (4)

  • μπήχτης

    από μαγκιές διαδικτυακές και ιδέες πρώτοι
    τουριστική ατραξιόν του δήμου μπορεί να γίνει το μόνιμα παγωμένο χιόνι στους δρόμους και στα πεζοδρόμια.
    η μοναδική πόλη με λεωφορείο χωρίς οδηγό αλλά επίσης χωρίς συγκοινωνία στα χωριά.
    η μοναδική πόλη με παππούδες και γιαγιάδες να περπατούν παγωμένοι και ανήμποροι στους δρόμους αιχμής.

    Απάντηση
  • parlapipas

    Aν αυτό το τουριστικό προϊόν κρύβει ΑΕ
    θα υπάρχει νέα υπερχρέωση , νέο δάνειο
    και ιταλική μαφία
    Kαλό γεύμα καλή χώνεψη

    Απάντηση
  • Mpourloto

    Τελικά οι πειρατές ήρθαν για να μείνουν και να επεκταθούν στο δημοτικό γιγνεσθαι.

    Απάντηση
  • Koukou-roukou

    Κοίτα λίγο το “παγωμένο παρών”. Η παιδική χαρά που είστε εκεί μέσα καταντήσατε την πόλη παγωτό μεσ΄ το χειμώνα.

    Απάντηση

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή