"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

23.2 C
Trikala

Ενστάσεις δασκάλων για το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Πολλές οι αντιδράσεις και τα ερωτήματα σχετικά με το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο που προγραμματίζει η Α/θμια Εκπαίδευση.

Όπως αναφέρουν στην TrikkiPress:

Oι εκπαιδευτικοί ρωτήθηκαν;

Το αποφάσισαν αυτοί;

Το ξέρουν ότι θα χάσουν την οργανική τους θέση αν δεν έχουν τα αυξημένα προσόντα που απαιτούνται;

Το αποφάσισε ο κ. Τρικάλης;

Tελικά, αν δεν ρωτήθηκαν ή δεν το ζήτησαν οι ίδιοι οι δάσκαλοι, με ποιο θάρρος ή θράσος αποφασίζει η Διεύθυνση γι’ αυτούς;

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Από την επίσημη ανακοίνωση – απόφαση της ΔΟΕ σχετικά με τα πρότυπα – πειραματικά σχολεία, προς ενημέρωση των συναδέλφων Α/θμιας. (Ολόκληρη η απόφαση της ΔΟΕ εδώ:https://www.facebook.com/groups/436931227584980/learning_content/?filter=867740117117186&post=3093043507635441 ). έχουμε λοιπόν από την επίσημη ανακοίνωση της Διδασκαλικής ομοσπονδίας Ελλάδος:
    «…Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας χάνουν την οργανική τους θέση, με βάση τα όσα προβλέπονται από το άρθρο 19 παρ. 15 του Ν.4692/2021. Είναι σαφές ότι όταν ο αριθμός των εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση θα αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό έπειτα από μια εκτίναξη του αριθμού των Πειραματικών σχολείων, αυτό αποτελεί ένα πολύ σοβαρό βήμα προς τη γενίκευση της ελαστικής σχέσης εργασίας και τη σταδιακή απώλεια των οργανικών θέσεων για το σύνολο των εκπαιδευτικών…
    Οι εκπαιδευτικοί φαίνονται να αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή τους με βάση τα όσα ισχύουν σήμερα για την αξιολόγηση στα Πειραματικά σχολεία, κάτι που αποτελεί γενικευμένη εφαρμογή όχι μόνο της συγκεκριμένης αξιολόγησης αλλά και διευκόλυνση της προσπάθειας αποδοχής της επιχειρούμενης εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Στο άρθρο 20 παρ. 3α του Ν. 4692/2020 αναφέρεται : «αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην παιδαγωγική τους επάρκεια, όπως προκύπτει ιδίως από το βαθμό συμμετοχής τους στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου…».
    Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών δεν είναι πλέον καθορισμένο με ασφάλεια αλλά βρίσκεται στη διάθεση της Υπουργού Παιδείας. Όπως αναφέρεται σχετικά στο άρθρο 19 παρ. 23 «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται μετά από εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., μπορεί να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ..».Ως Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλούμε τους συναδέλφους να μην εμπλακούν στη διαδικασία αποδοχής της μετατροπής του σχολείου τους σε Πειραματικό. Πρόκειται για μια μεθόδευση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. η οποία θα έχει αρνητικές συνέπειες για τις προτεινόμενες σχολικές μονάδες αλλά και το σύνολο των σχολείων, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
    Καλούμε επίσης και τους/τις Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης να μην προβούν σε ενέργειες επιβολής του χαρακτηρισμού των σχολικών μονάδων ως Πειραματικές. Δεν έχουν καμία δημοκρατική νομιμοποίηση στο να πράξουν κάτι τέτοιο και θα συναντήσουν απέναντί τους την οργανωμένη και σκληρή απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος.
    Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να συζητήσει με την ΔΟΕ για το θέμα και μέχρι τότε να σταματήσει κάθε διαδικασία σχετική με αυτό.
    Πηγή άρθρου: ΔΟΕ: Για τον Χαρακτηρισμό δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών Σχολείων…»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης