"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

19.4 C
Trikala

Η υποχώρηση Μόσιαλου στους εγχώριους Αγιατολάχ

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σε αυτή τη χώρα, χρειάζεται συχνά να επαναλαμβάνεις τα αυτονόητα. Το Σύνταγμα προβλέπει ότι «η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη».

Δηλαδή άμα θες πιστεύεις, αν δεν θέλεις δεν πιστεύεις. Δικαίωμα σου να είσαι βαθιά πεπεισμένος ότι η Παναγία έμεινε έγκυος με κρίνο. Αλλά και απαράβατο δικαίωμα άλλων είναι να μην το πιστεύουν ή και να σατιρίζουν τις αναπαραγωγικές ικανότητες του φυτού.

Tα συνταγματικά δικαιώματα του κ. Μόσιαλου, δέχονται από προχθές επίθεση, επειδή ανέβασε ένα σατιρικό σκίτσο που ενόχλησε την Ιερά Σύνοδο. Στο παιχνίδι μπήκε και η ακροδεξιά εντός και εκτός ΝΔ, από τον Μπογδάνο μέχρι τη θεούσα υπουργό «Παιδείας» που χαρακτήρισε την ανάρτηση του κ. Μόσιαλου «λυπηρή» (Να φανταστεί κανείς ότι μέσα στο φανατισμό τους, οι ακροκεντρώοι παρουσιάζουν την κυρία Κεραμέως ως «μεταρρυθμίστρια»!).

Οι θρησκείες γενικώς, δεν έχουν καμία σχέση με τη σάτιρα και το χιούμορ. Δεν υπάρχει καμία θρησκευτική εικόνα ή αναπαράσταση που να δείχνει τον Βούδα ή τον Χριστό ξελιγωμένο στα γέλια.

Αντίθετα παρουσιάζουν θανάτους, σταυρώσεις, θεομηνίες, λιμούς και καταποντισμούς, γενικώς κλάμα. Είναι δικαίωμα του κάθε δόγματος και των πιστών του να σκέφτονται έτσι.

Αν θέλουν μπορούν να αυτομαστιγώνονται κιόλας δημοσίως, στις καλύτερες παραδόσεις του καθολικισμού. Και της ιεράς εξέτασης. 

Το πρόβλημα αρχίζει από τη στιγμή που θέλουν με το ζόρι να επιβάλλουν τα πιστεύω και τον τρόπο ζωής τους στους άλλους.

Τι γίνεται όμως στη χώρα όπου γεννήθηκε η σάτιρα των ανθρώπων και των Θεών, του Αριστοφάνη που δεν άφηνε ιερό και όσιο, όταν στους «Βάτραχους» παραδείγματος χάριν, παρουσιάζει τον θεό Διόνυσο με γυναικεία ρούχα, υποκριτή, υστερικό και αλόφρονα; 

H χώρα που είναι έτοιμη να θυσιαστεί για να «μείνει Ευρώπη», δεν γνωρίζει ούτε την Αρχαία Τραγωδία (απλώς μαθαίνει παπαγαλία στο σχολείο πώς κλείνονται τα χειλικόληκτα ρήματα σε όλους τους χρόνους) ούτε τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ που έχει λύσει αυτά τα θέματα εδώ και χρόνια.

Ενώ λοιπόν ο ακροδεξιός θίασος μπήκε αμέσως στο χορό, στο στρατόπεδο του «συνταγματικού τόξου» που θάλεγε και ο Β. Βενιζέλος, καμμία αντίδραση για την παραβίαση του Συντάγματος.

Δεν περίμενε βέβαια κανείς αντίδραση από το στρατόπεδο του «κεντρώου» -τρομάρα μας- πρωθυπουργού: έχει δώσει εξετάσεις δειλίας απέναντι στο ιερατείο, σε όλη τη πανδημία.

Αλλά και στην Αριστερά μόνο μια δήλωση του Ν. Φίλη και ένα-δύο tweet, ενώ στην αναγεννώμενη σοσιαλδημοκρατία νεκρική του τάφου σιωπή.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, εμφανίστηκε και ο βαλλόμενος Μόσιαλος στην τηλεόραση, απολογούμενος.

Αντί να υπερασπιστεί το δικαίωμα του να κάνει το χιούμορ που θέλει, άρχισε να απαριθμεί πόσο καλά τα πήγε στην πρώτη φάση της πανδημίας!

Τότε που συνεργαζόταν στενά με τον Μητσοτάκη, που τώρα τον έχει παρατήσει σύξυλο, βορά στα δηλητηριώδη σχόλια υπουργών και βουλευτών του. 

Κόντρα Μόσιαλου - Ιεράς Συνόδου για... ένα σκίτσο | Alfavita

Ας θυμίσω τέλος ότι το σκίτσο του Μόσιαλου αφορούσε τον εμβολιασμό.  Αντί να απολογείται η Ιερά Σύνοδος που θρέφει εδώ και καιρό στον κόρφο της κάθε είδους αντεμβολιαστές, κρυφούς και φανερούς, ανάγκασε σε απολογία έναν επιστήμονα και εκπρόσωπο της χώρας στο Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Και το ερώτημα είναι πότε επιτέλους θα διατυπωθεί ευθέως το αίτημα του διαχωρισμού της εκκλησίας από το κράτος.

‘Η διαφορετικά: ως πότε όσοι επιμένουμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα ή και να γελάμε, θα πληρώνουμε τους μισθούς των Αγιατολάχ;

Στέλιος Κούλογλου

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η πολλαπλή ασχετοσύνη τρέφει το φανατισμό.
    Με αφορμή τα σχόλια σχετικά με τους κρίνους και τα παρελκόμενα διαπιστώνω μια προφανώς πολύπλευρη ασχετοσύνη των εγχώριων Αγιατολάχ της δεξιάς και ακροδεξιάς του κυρίου.

    Για να δω τι ακριβώς συνέβη με τη γέννηση του Ιησού άνοιξα την Αγία Γραφή ώστε να διαβάσω τι λένε οι ευαγγελιστές για αυτό.

    Δεν είδα πουθενά κρίνους κλπ αγριολούλουδα και απορώ που τα βρίσκουν αυτά. Ιδού τι αναφέρετε.
    «Τοῦ δὲ Ἰησοῦ Χριστοῦ ἡ γέννησις οὕτως ἦν. μνηστευθείσης γὰρ τῆς μητρὸς αὐτοῦ Μαρίας τῷ Ἰωσήφ, πρὶν ἢ συνελθεῖν αὐτοὺς εὑρέθη ἐν γαστρὶ ἔχουσα ἐκ Πνεύματος Ἁγίου.» Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο κεφάλαιο 1 εδάφιο 18. Αρχαίο Ελληνικό κείμενο.
    «Η δε γέννηση του Ιησού Χριστού έγινε ως εξής: Τον καιρό που η μητέρα του, η Μαρία, ήταν αρραβωνιασμένη με τον Ιωσήφ, έμεινε έγκυος μέσω αγίου του πνεύματος προτού αυτοί ενωθούν.» Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο κεφάλαιο 1 εδάφιο 18 Ελεύθερη μετάφραση στη νέα Ελληνική.

    Πιο μακροσκελή είναι η περιγραφή από τον ευαγγελιστή Λουκά όπου αναφέρεται η παρουσία αγγέλου, αλλά και εκεί κρίνο δεν αναφέρει.

    Επίσης θα πρέπει να αναφερθεί ότι Παναγία, που το όνομα της ήταν Μαρία, μετά τη γέννηση του Ιησού έκανε και άλλα παιδιά, συνεπώς δεν παρέμεινε αειπάρθενος.

    Κατά συνέπεια αυτοί οι άνθρωποι πέραν της ασχετοσύνης σε θέματα δημοκρατικών ελευθεριών είναι άσχετοι και σε θεολογικά ζητήματα.

    Συμβαίνει συχνά αυτό με τους φανατικούς.
    Δικαιόπολης

  2. Είναι απορίας άξιον, το πως ολάκεροι πολιτισμοί, των Κινέζων, των Αζτέκων, των Ρωμαίων, των Ελλήνων κλπ, που ανέπτυξαν, εκτός των γνωστών κατακτήσεων που μας διδάσκουν, τέχνες, γράμματα, εμπόριο,εφευρέσεις, επιστήμες, μετά σβήνουν και εξαφανίζονται μέσα στον σκοταδισμό. Ας διδαχτούμε από τον δικό μας τον σύγχρονο, που πριν μισό αιώνα ακριβώς, το 1971, σε μία από τις πολλές βόλτες μας στην Σελήνη παίξαμε …γκολφ, χάνοντας μάλιστα και το μπαλάκι από την μικρή βαρύτητα.Μετά λοιπόν από 50 έτη, άλλοι επιμένουν ότι η Γη είναι επίπεδη και άλλοι ότι θα αντιμετωπίσουν έναν φονικό ιό με προσευχή.Οι τελευταίοι μου θυμίζουν τους 500.000 μοναχούς που ψάλλανε τον Ακάθιστο ύμνο για να αντιμετωπίσουν την λαίλαπα του Μωάμεθ. Ίσως νόμιζαν ότι πιάνει για πάντα.Άντε …βοήθεια μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης