Στην χθεσινή συνέλευση της ΕΛΜΕ Τρικάλων συζητήθηκε και το ζήτημα της σύμπτυξης τμήματος σε Λύκειο της πόλης μας, κατ’ απαίτηση του Περιφερειακού Διευθυντή, καθώς μετά από μεταγραφή μαθητή, σε μια τάξη έμειναν 54, από 55 μαθητές.
Για τον λόγο αυτό, θεώρησε λογικό στην μέση του 1ου τετραμήνου να ζητήσει την σύμπτυξη των τμημάτων από 3 σε 2, παραβλέποντας φυσικά ότι η εκπαιδευτική διαδικασία έχει προχωρήσει, έχουν γίνει με συγκεκριμένο σχεδιασμό οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και, κυρίως, ότι το να κάνεις μάθημα με 27 μαθητές σε Λύκειο είναι τουλάχιστον δύσκολο, να μην πω και αντιπαιδαγωγικό.
Η ΕΛΜΕ αποφάσισε φυσικά να ζητήσει να μην συμπτυχθεί το τμήμα, όμως το ζήτημα δεν είναι μόνο τοπικό ή μεμονωμένο. Το ίδιο ζητήθηκε και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά, από ότι πληροφορήθηκα, και σε άλλες περιοχές.
Είναι φανερό ότι γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν τα εμφανή κενά εκπαιδευτικών και να γίνουν ελάχιστες ή και μηδενικές νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Για δε την εκπαιδευτική διαδικασία δεν βλέπω κάποιο ενδιαφέρον.
Προέχουν τα νούμερα.
Κι άμα μπλέξεις με νούμερα, ποιος σε σώζει…
Κώστας Μιχαλάκης