Στα Τρίκαλα τα λουκέτα είναι παντού , μικρομεσαίες επιχειρήσεις κλείνουν ενώ οι μεγάλες επιχειρήσεις (πολυεθνικές, αλυσίδες, κ.λπ) μεγαλώνουν τα μερίδια τους στην αγορά και τα κέρδη τους.
Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές εντείνουν τον πόλεμο…. προσέλκυσης καταναλωτών , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες λόγω έλλειψης κεφαλαίων αναγκάζονται σε αναδίπλωση και συρρίκνωση της παρουσίας τους.
Ωστόσο, οι Τρικαλινοί καταστηματάρχες όχι μόνο «δεν το βάζουν κάτω», αλλά αντίθετα , διεκδικούν μερίδιο από την πίτα της αγοράς.