Μπορεί ορισμένοι να δηλώνουν αιφνιδιασμένοι με την «πρόσληψη» Σπηλιωτόπουλου στο επικοινωνιακό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ, όμως ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και μετέπειτα υπουργός της ΝΔ μετράει πολλά χρόνια στο «φλερτ» με τον ΣΥΡΙΖΑ, από την εποχή Τσίπρα ακόμα.
Ο λόγος βέβαια δεν είναι άλλος από εκείνον που διευκολύνει κι άλλα στελέχη να μετακινούνται από το ένα κόμμα στο άλλο, αφού οι διαχωριστικές γραμμές είναι ανύπαρκτες σε ό,τι αφορά τις στρατηγικές επιλογές τους, όπως η εμπλοκή στα ΝΑΤΟικά σχέδια και τον πόλεμο, τα δημοσιονομικά, η οικονομία, το Ταμείο Ανάκαμψης κ.λπ. Αρα, υπάρχει χώρος για όλους και παντού.
Πρέπει πάντως να αναγνωρίσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει …ταλέντο στη στελέχωση του επικοινωνιακού επιτελείου του.
Στις εθνικές εκλογές του περασμένου Μάη και Ιούνη τον ίδιο ρόλο έπαιξε ο αντικομμουνιστής Μαραντζίδης, ως επιλογή του τότε προέδρου Τσίπρα, με την υποστήριξη όλων των πρωτοκλασάτων στελεχών, και αυτών που σήμερα βρίσκονται στη Νέα Αριστερά, δηλαδή τον ΣΥΡΙΖΑ 2. Τώρα, ένας …καταξιωμένος «ζεν πρεμιέ» και λάτρης του lifestyle αναλαμβάνει την επικοινωνιακή καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ μπροστά στις ευρωεκλογές.
Και στις δύο περιπτώσεις, κύλησε ο τέντζερης (στην κατηφόρα του εκφυλισμού του ΣΥΡΙΖΑ) και βρήκε το καπάκι…
Βγήκα στην πιάτσα το 1975 και μου είπαν οι παλιότεροι να μην το προσπαθήσω και πολύ διότι αυτή τη χώρα την κυβερνούσαν πάντα αυτοί ( δεν θυμάμαι πως ακριβώς τους ονομάτισαν) και οι Κουκουέδες.
Το λέω και εγώ λοιπόν, στους επόμενους.
Όλα τα “νούμερα” θα πάνε με το “νούμερο”..
Συμφωνώ φίλε, αλλά αυτά τα ”νούμερα” τα ψηφίζανε και τα προσκυνούσανε επί μακρόν, κάποια άλλα ”νούμερα”. Και τα ακριβοπληρώνανε μάλιστα. Θυμάσαι τη φωτογράφιση με τις ακριβές πετσέτες μπάνιου, ή είσαι μεταγενέστερος;