Ισχυρό πλήγμα στο τουριστικό προϊόν του νομού και τη περαιτέρω συγκοινωνιακή του απομόνωση, επέφερε η πρόσφατη απόφαση της Ιταλικής πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει κατά το ήμισυ τα δρομολόγια του τρένου Παλαιοφάρσαλλο – Καλαμπάκα.
Την ίδια στιγμή η ηλεκτροκίνηση της συγκεκριμένης γραμμής καρκινοβατεί λόγω δικαστικών διενέξεων και απουσίας πολιτικής βούλησης, από τον Οκτώβριο του 2018.
Κι όλα αυτά ενώ η Ευρωπαική Επιτροπή ανακοινώνει ότι τερματίζει τη χρηματοδότηση οδικών έργων στα κράτη μέλη – τελευταία εκταμίευση ήταν για το ΒΟΑΚ στη Κρήτη – και στρέφει το ενδιαφέρον της στις πράσινες μεταφορές, ενισχύοντας αποκλειστικά μεγάλα σιδηροδρομικά δίκτυα.
Απαιτείται άμεσα σύσσωμος o πολιτικός κόσμος και οι φορείς της Δυτ. Θεσσαλίας, να παρέμβουν τόσο στον αρμόδιο υπουργό όσο και στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία επιδοτείται ακόμη από τα κρατικά ταμεία.
(Στη φωτογραφία εποχής, η Α` θέση στο τρένο Παλαιοφάρσαλο – Καλαμπάκα το 1903).