Εξαίρετη έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής στο “Ανάντι” Reviewed by Momizat on . Μια εκτός των ειωθότων έκθεση παρουσιάζεται από την Κυριακή σε αίθουσα του Ξενοδοχείου «Ανάντι». Όχι επειδή η τέχνη είναι πάντα «εκτός», αλλά επειδή η σύλληψη τ Μια εκτός των ειωθότων έκθεση παρουσιάζεται από την Κυριακή σε αίθουσα του Ξενοδοχείου «Ανάντι». Όχι επειδή η τέχνη είναι πάντα «εκτός», αλλά επειδή η σύλληψη τ Rating: 0

Εξαίρετη έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής στο “Ανάντι”

Εξαίρετη έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής στο “Ανάντι”

Μια εκτός των ειωθότων έκθεση παρουσιάζεται από την Κυριακή σε αίθουσα του Ξενοδοχείου «Ανάντι». Όχι επειδή η τέχνη είναι πάντα «εκτός», αλλά επειδή η σύλληψη των δύο δημιουργών ως προς τη λογική της δημιουργίας τους, είναι εντυπωσιακή.
Η Ελεάννα Μαρτίνου με τη ζωγραφική της εστιάζει στο δίκτυο. Δηλαδή, σε ένα δίκτυο σχέσεων που μπορεί, συνειδητά ή ασυνείδητα, να επηρεάζει ή να μην επηρεάζει τις ζωές μας. Δίκτυο είναι η σχέση τω ανθρώπων μεταξύ τους, δίκτυο είναι η πόλη, δίκτυο η πόλη (intercitiesείναι ο τίτλος της έκθεσής της) και οι άνθρωποι. Επομένως, οι πίνακές της, με γραμμές που προσομοιάζουν με δίκτυο ή με δίκτυα που κρύβουν εικόνες αχνές, προσφέρουν στον κάθε θεατή ένα συναίσθημα: αυτό που ο ίδιος νιώθει, και συνήθως είναι ανεξάρτητο από τον διπλανό του.
Από την άλλη, ο Φώτης Ραφτόπουλος με τη γλυπτική του είναι καθόλου φορμαλιστής στην περιγραφή. Ένα σχήμα με μια δική του ιστορία, δεν αποτυπώνεται ούτε καν στον τίτλο. Δεν αποτυπώνει πλαίσιο τυπικά, αλλά η ίδια η ιστορία αφήνεται να διηγηθεί τον εαυτό της, μέσα από τα μάτια του κάθε θεατή. Ουσιαστικά χρησιμοποιεί το δίπολο «ανοιχτό – κλειστό, προκειμένου να εκφράσει αυτό που πιστεύει ή νιώθει, σε αντιδιαστολή. Ετσι, αυτή η αντιδιαστολή αφήνει ελεύθερο τον επισκέπτη να αισθανθεί ό,τι θέλει από το κάθε έργο γλυπτικής – μικρό συνήθως σε μέγεθος και με διαφορετικά κάθε φορά υλικά.
Τους δύο καλλιτέχνες μας συστήνει η Βάσω Μπαταγιάννη, η οποία έστησε στη είσοδο της συνεδριακής αίθουσας του ξενοδοχείου, μια έκθεση που πρωτοτυπεί και καλεί τους τρικαλινούς να αισθανθούν – κυρίως.
Θανάσης Μιχαλάκης

 

* Μέρος των εσόδων από την πώληση των έργων θα δοθεί στη Δομή Αντιμετώπισης της Φτώχειας (Παράρτημα Αστέγων) του Δήμου Τρικκαίων.

** Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2015

*** Υπάρχουν επίσης βιβλία του Γιώργου – Ικαρου Μπαμπασάκη
Ποιοι είναι

 

Ο Φώτης Ραφτόπουλος σπούδασε αρχικά Χημικός Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κι εν συνεχεία Γλυπτική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνώνμε καθηγητή τον Θεόδωρο Παπαγιάννη. Ακολούθως έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο από το Πρόγραμμα ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ της ΑΣΚΤ.

Εργάζεται κατά κύριο λόγο με νέα μέσα και υλικά, προτυποποιώντας τα προσχέδια με ψηφιακή επεξεργασία (3DModeling).

Έργα του έχουν στηθεί στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Εθνικής Τράπεζας στη Γλυφάδα, στον Σταθμό Νέας Ιωνίας του ΗΣΑΠ ,έχει συμμετάσχει σε πληθώρα εκθέσεων και συμποσίων Γλυπτικής όπως: ProjectDUST–Artbgroup–στο Βέλγιο/Ιρλανδία/Ολλανδία2003 και Αθήνα/Βόλος 2004και E-DAYS: BatagianniGallery 2012 , VirtualImagesandReality, Πανεπιστήμιο Αθηνών 2005. 3rd International Student Triennale, Κωνσταντινούπολη 2003, ARTIO Gallery, Αθήνα 2003, GLORIA Gallery, Λευκωσία 2002, International Sculpture Symposium of Cyprus 1999, International Sculpture Symposium of Delphi 1977.

Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

 

Η Ελεάννα Μαρτίνου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981 όπου ζει και εργάζεται. Σπούδασε ζωγραφική από το 2000 έως το 2006 στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Το 2009 τελείωσε το μεταπτυχιακό εικαστικών τεχνών της ΑΣΚΤ στην Αθήνα. Έχει πραγματοποιήσει ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί για σκηνικά θεάτρου και εικονογράφηση βιβλίων. Ατομικές εκθέσεις: 2013 Facescapes, Εκδόσεις Γαβριηλίδης, Αθήνα | 2012 Radar, Batagiannigallery, Αθήνα | 2010 FutureCitiesFuture, Apothekegallery, Λευκωσία. Έργα της ανήκουν, σε ιδιωτικές και Δημόσιες συλλογές .Πεδίο έρευνας παραμένει το δίκτυο.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή