Ηρ. Διώτη: Απαράδεκτες οι συνθήκες στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα Reviewed by Momizat on . Τη δρομολόγηση αμαξοστοιχίας που να πληροί τις συνθήκες ασφαλούς μεταφοράς των επιβαινόντων στην αμαξοστοιχία 591 με ώρα αναχώρησης 16.17 από Θεσσαλονίκη και πρ Τη δρομολόγηση αμαξοστοιχίας που να πληροί τις συνθήκες ασφαλούς μεταφοράς των επιβαινόντων στην αμαξοστοιχία 591 με ώρα αναχώρησης 16.17 από Θεσσαλονίκη και πρ Rating: 0

Ηρ. Διώτη: Απαράδεκτες οι συνθήκες στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα

dioti
Τη δρομολόγηση αμαξοστοιχίας που να πληροί τις συνθήκες ασφαλούς μεταφοράς των επιβαινόντων στην αμαξοστοιχία 591 με ώρα αναχώρησης 16.17 από Θεσσαλονίκη και προορισμό την Καλαμπάκα, με τη Λάρισα ενδιάμεσο σταθμό, καθώς και την επαναφορά του “κομμένου” δρομολογίου 2595 με ώρα αναχώρησης 15.37 από Θεσσαλονίκη, ζήτησε με επιστολή της προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, η βουλευτίνα Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη. Όπως τονίζει στην επιστολή, «το κανονικό δρομολόγιο πραγματοποιείται με αμαξοστοιχία 5 βαγονιών τύπου IC. Όμως αυτό παθαίνει συχνότατα βλάβες, οπότε αντικαθίσταται αναγκαστικά από τη διπλή αμαξοστοιχία τύπου ΜΑΝ, παλιότερο μοντέλο. Το τρένο χωρά 144 καθήμενους και με όρθιους ξεπερνά τα 200 άτομα χωρητικότητα, δημιουργώντας συνθήκες ασφυξίαςστους ταξιδιώτες, που αναγκάζονται σε πολλές περιπτώσεις να ταξιδεύουν ακόμη και ο ένας πάνω στον άλλο, ενώ σε πολλές διαδρομές έχουν σημειωθεί λιποθυμίες λόγω συνωστισμού.

TRENO
Οι συνθήκες θα ήταν τελείως διαφορετικές εάν δεν είχε αποσυρθεί ήδη από το καλοκαίρι από την κυκλοφορία η αμαξοστοιχία 2595 με ώρα αναχώρησης 15.37 από Θεσσαλονίκη, η οποία εξυπηρετούσε πληθώρα εργαζομένων και φοιτητών, οι οποίοι αναγκάζονται να ταξιδεύουν με την αμέσως επόμενη διαθέσιμη αμαξοστοιχία, δηλαδή την 591. Για το θέμα σας είχαμε ενημερώσει με παλαιότερη επιστολή μας από 4.9.2014 και είχατε απαντήσει (αρ.πρωτ. 2332529/8.9.2014) ότι “από αρχές Νοεμβρίου θα επανεξεταστεί το πλέγμα δρομολογίων της περιοχής”. Η βουλευτίνα σημείωσε ότι «αυτές δεν μπορούν να αποτελούν συνθήκες μεταφοράς κόσμου, και πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος σοβαρών τραυματισμών επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος, οπότε πρώτιστο μέλημα του Οργανισμού θα πρέπει να είναι αφενός η δρομολόγηση αμαξοστοιχίας που να πληροί τις συνθήκες ασφαλούς μεταφοράς των επιβαινόντων κι αφετέρου η επαναφορά του “κομμένου” δρομολογίου 2595». Η επιστολή έχει κοινοποιηθεί επίσης στο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. eleftheria

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή