"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

14.1 C
Trikala

Λείπουν από τα σχολεία 7.000 καθηγητές, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί

lafarm

Σχετικά άρθρα

Χιλιάδες διδακτικές ώρες εξακολουθούν να χάνουν οιμαθητές των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, καθώς σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα ο Αιρετός στο ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδής λείπουν από τα σχολεία 7.000 εκπαιδευτικοί.

Α. Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 1000 κενά.

Β. Στην Ειδική Αγωγή τα κενά ανέρχονται σε 500 περίπου.

Γ. Επίσης υπάρχουν πάνω από 1200 κενά σε Ειδικό Βοηθητικό και Επιστημονικό προσωπικό.

Δ. Σοβαρά κενά υφίστανται και στα Μουσικά Σχολεία, τη στιγμή που οι διαθέσιμες πιστώσεις αφορούν 220 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

Ε.Τέλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εξακολουθούν να υπάρχουν χιλιάδες κενά (περίπου 5000).

Οσον αφορά τις αποσπάσεις ο κ. Κορδής μας ενημερώνει ότι:

1. Την περσινή χρονιά είχαμε 1749 αποσπάσεις σε φορείς ενώ τη φετινή 1701.

2. Οι αποσπάσεις αυτές δεν υπάγονται στον έλεγχο του ΚΥΣΔΕ.

3. Παράλληλα είχαμε 3016 αποσπάσεις σε σχολεία, ενώ τη φετινή χρονιά 3706.

4. Στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου από 477 πέρσι φέτος αποσπάστηκαν 341.

5. Το άθροισμα συνεπώς των αποσπάσεων για την περσινή χρονιά ήταν 4765 ενώ για τη φετινή 5407! ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ Ν ΚΟΡΔΗ

Σε χθεσινή του τηλεοπτική συνέντευξη ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως «τα σχολεία δουλεύουν με επάρκεια, με τα βασικά και με κενά»!

Ας δούμε λοιπόν τη σημερινή εικόνα «επάρκειας» των σχολείων.

Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 1000 κενά, στην Ειδική Αγωγή τα κενά ανέρχονται σε 500 περίπου, ενώ υπάρχουν πάνω από 1200 κενά σε Ειδικό Βοηθητικό και Επιστημονικό προσωπικό. Σοβαρά κενά υφίστανται και στα Μουσικά Σχολεία, τη στιγμή που οι διαθέσιμες πιστώσεις αφορούν 220 ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.Τέλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εξακολουθούν να υπάρχουν χιλιάδες κενά (περίπου 5000).

Από τα δεδομένα αυτά ωστόσο προκύπτει ένα εύλογο ερώτημα: Στην Ελλάδα των μνημονίων θεωρείται επαρκής η λειτουργία των σχολείων με πάνω από 7000 κενά; Και η ανεπαρκής άραγε πώς ορίζεται; Στη συνέχεια ο υπουργός αναφέρθηκε στις αποσπάσεις: «οι αποσπασμένοι μειώθηκαν φέτος κατά 350 σε σχέση με πέρσι».

Σχετικά με το θέμα των αποσπάσεων σας παραθέτουμε τους πίνακες αποσπασμένων για το 2013-14 και τον πίνακα της φετινής χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα την περσινή χρονιά είχαμε 1749 αποσπάσεις σε φορείς ενώ τη φετινή 1701.Οι αποσπάσεις αυτές δεν υπάγονται στον έλεγχο του ΚΥΣΔΕ. Παράλληλα είχαμε 3016 αποσπάσεις σε σχολεία, ενώ τη φετινή χρονιά 3706. Στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου από 477 πέρσι φέτος αποσπάστηκαν 341. Το άθροισμα συνεπώς των αποσπάσεων για την περσινή χρονιά ήταν 4765 ενώ για τη φετινή 5407!

Να τονίσουμε στο σημείο αυτό ότι πάγια θέση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων είναι η επαναφορά στο ΚΥΣΔΕ της αρμοδιότητας των αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς με αντικειμενικά κριτήρια και αδιάβλητες διαδικασίες.

Σχετικά με τις διαθέσιμες πιστώσεις, η κατάσταση καθημερινά γίνεται και δυσκολότερη:

– 609 από το ΠΔΕ, με μόλις 238 στη Δευτεροβάθμια.

– 2400 περίπου είναι πλέον οι διαθέσιμες πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ

-Καταβάλλεται προσπάθεια να εξοικονομηθούν κάποιες πιστώσεις (400-500) για τη λειτουργία ενισχυτικής διδασκαλίας στα ΕΠΑΛ. Για τους υπόλοιπους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων αναμένεται το « ψηφιακό φροντιστήριο»!

-Μέχρι την Παρασκευή αναμένονται 260 προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη της Δευτεροβάθμιας αλλά και προσλήψεις στη Γενική Εκπαίδευση μετά την επικαιροποίηση των κενών που ολοκληρώθηκε σήμερα.

-Οι προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής, για την οποία υπάρχουν και 150 πιστώσεις από το ΠΔΕ, αναμένονται από την επόμενη βδομάδα.

Είναι προφανές ότι με τα σημερινά δεδομένα τα υφιστάμενα κενά δεν καλύπτονται! Όσα «μερεμέτια» και αν επιχειρηθούν, το Δημόσιο Σχολείο μετά και τη δραματική μείωση των δημόσιων δαπανών για την Παιδεία, βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο!

Οι καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές πρέπει να ανατραπούν άμεσα! Απαιτείται καθολικός αγώνας για το δημόσιο σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας που θα χωράει όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς, όλη τη γνώση!

Πηγή: esos.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης