Στα Τρίκαλα συνεχίζεται η μάχη των τιμών μεταξύ πολυεθνικών και καταστηματαρχών Reviewed by Momizat on . Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές ενέτειναν τον πόλεμο τιμών , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων, Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές ενέτειναν τον πόλεμο τιμών , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων, Rating: 0

Στα Τρίκαλα συνεχίζεται η μάχη των τιμών μεταξύ πολυεθνικών και καταστηματαρχών

Στα Τρίκαλα συνεχίζεται η μάχη των τιμών μεταξύ πολυεθνικών και καταστηματαρχών

Με «όπλο» την πλεονάζουσα ρευστότητά τους και στα Τρίκαλα οι πολυεθνικές ενέτειναν τον πόλεμο τιμών , σε αντίθεση, με την πλειονότητα των τοπικών επιχειρήσεων, οι οποίες λόγω έλλειψης κεφαλαίων αναγκάστηκαν σε αναδίπλωση και συρρίκνωση της παρουσίας τους.

Rear view of people window shopping

Rear view of people window shopping

Ωστόσο, οι Τρικαλινοί καταστηματαρχες όχι μόνο «δεν το έβαλαν κάτω», αλλά αντίθετα , διεκδικούν μερίδιο από την πίτα της αγοράς. Ο αγώνας όμως είναι άνισος , οι τιμές έχουν μεγάλη διαφορά .

Παρόμοια η κατάσταση και στη δημοτική αγορά των Τρικάλων όπου κρεοπώλες και κτηνοτρόφοι, κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό αναφορικά με την πρακτική των πολυεθνικών και τα μεγάλα σούπερ μάρκετ που προβαίνουν σε επιθετικές προωθητικές κινήσεις στη «μάχη του οβελία» , ενώ διερωτώνται κατά πόσο είναι νόμιμη αυτή η τακτική.

KREOPOLEIO

Όπως επεσήμανε στην trikkipress καταστηματάρχης της δημοτικής αγοράς «παραμονές του Πάσχα πρέπει να υπάρχει έλεγχος στις τιμές, να πληροφορείται ο καταναλωτής για την προέλευση, τις ποσότητες, τα κόστη που διαμορφώνουν την τιμή».

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή