ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Πύλης Κωνσταντίνος Μαράβας Reviewed by Momizat on . Το χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου επισκέφθηκε την Κυριακή 16 /1 ο Δήμαρχος Πύλης κ. Κωνσταντίνος Μαράβας, όπου διαπίστωσε από κοντά την μεγάλη ανταπόκριση των χ Το χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου επισκέφθηκε την Κυριακή 16 /1 ο Δήμαρχος Πύλης κ. Κωνσταντίνος Μαράβας, όπου διαπίστωσε από κοντά την μεγάλη ανταπόκριση των χ Rating: 0

ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Πύλης Κωνσταντίνος Μαράβας

ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΤΟΥΛΙΟΥ επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Πύλης Κωνσταντίνος Μαράβας

Το χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου επισκέφθηκε την Κυριακή 16 /1 ο Δήμαρχος Πύλης κ. Κωνσταντίνος Μαράβας, όπου διαπίστωσε από κοντά την μεγάλη ανταπόκριση των χιλιάδων επισκεπτών από όλο τον Νομό Τρικάλων και όχι μόνο, που ήρθαν να απολαύσουν το μαγευτικό τοπίο και να επιδοθούν αρκετοί εξ’ αυτών στο χόμπι τους το ΣΚΙ, αλλά και να εξερευνήσουν με το έλκηθρο  την χειμωνιάτικη διαδρομή.

Επίσης αρκετοί επισκέπτες ακολούθησαν την διαδρομή από το τελεφερίκ απολαμβάνοντας την μαγεία του χειμωνιάτικου τοπίου, που δύσκολα συναντά κάποιος.

Εκεί συνάντησε τον Αντιδήμαρχο Έργων και Πρόεδρο του Χ.Κ. Περτουλίου κ. Κωνσταντίνο Ούτρα, ο οποίος, έχει όλη την ευθύνη και τον συντονισμό της λειτουργίας του χιονοδρομικού Κέντρου, εμφανώς ικανοποιημένοι από την παρουσία του κόσμου στην περιοχή.

Η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου που έδωσε το παρόν παρά την δυσκολία της μετακίνησης στην οδική αρτηρία προς το Χιονοδρομικό, συνετέλεσε στην μεγάλη αυτή τουριστική κίνηση στην καρδιά του χειμώνα, στο χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου.

Την κίνηση του χιονοδρομικού κέντρου και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν σχολίασε μιλώντας σήμερα στη Λέσχη 97,6 ο αντιδήμαρχος Δήμου Πύλης και πρόεδρος του χιονοδρομικού κέντρου Περτουλίου Κώστας Ούτρας:

« Ήταν πάρα πολύς ο κόσμος και γι αυτό είχαμε τα κυκλοφοριακά προβλήματα, είχαμε γύρω στα 5.000 αυτοκίνητα στην περιοχή του χιονοδρομικού. Χρειάζεται περισσότερο κόσμο να εργάζεται σε όλα τα σημεία, από το παρκινγκ μέχρι τα εισιτήρια, ώστε να διευκολύνουμε λίγο την ομαλή ροη. Και φυσικά χρειάζεται να γίνει και ο δρόμος που ανεβαίνει για το χιονοδρομικό.

Ένα πράγμα που δεν ήξερα και δεν το σκέφτηκα, και είναι από εκεί όπου ήρθαν και τα πολλά παράπονα, ήταν οι τιμές των προϊόντων στο σαλέ, ο καφές είχε 5 ευρώ. Το λάθος μας ήταν ότι δώσαμε ένα μαγαζί για ενοικίαση στην τιμή των 12.000 ευρώ για σεζόν, και δεν θέσαμε όρους. Δεν ξέραμε, και κάναμε λάθος για αυτό. Το Σάββατο π.χ. ο ιδιώτης επιχειρηματίας άνοιξε το σαλέ στις 10.30, ενώ ο κόσμος από τις 9 περίμενε να πιει τον καφέ του. Εγώ από χθες δεν κάνω τίποτα άλλο παρά να απολογούμαι. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε, δυστυχώς.

Το λιφτ χθες έκανε τζίρο 6.500 ευρώ, και κάποια στιγμή μας τελειώσανε και τα δεματικά που δέναμε τα καρτελάκια πάνω στα μπουφάν των σκιέρ.

Τονίζουμε πάλι ότι χρειάζεται πολλή οργάνωση. Για παράδειγμα, το μικρό σαλέ της κορυφής είχε 4 άτομα να εξυπηρετούν, ενώ το μεγάλο σαλέ κάτω είχε να εξυπηρετήσει τον 20πλασιο κόσμο πάλι και αυτό με 4 άτομα. Ζητώ συγγνώμη από τους επισκέπτες, δεσμεύομαι ότι την επόμενη σεζόν θα έχουν τεθεί οι όροι που δεν θα αφήνουν τον κόσμο δυσαρεστημένο, θα έχουμε κόσμο να καθαρίζει τουαλέτες, να εξυπηρετεί, κλπ. Δεν μας είχε ξανατύχει κάτι τέτοιο άλλη χρονιά.»

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή