"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.7 C
Trikala

Ας τις κόψουμε τις σαχλαμάρες! – Aπλά λόγια: το σύστημα των διοδίων είναι σάπιο

lafarm

Σχετικά άρθρα

Αυτά που εμφανίζονται στην εικόνα, είναι μόνο τα 45 κύρια (μετωπικά) διόδια που υπάρχουν στους Ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, μίας χώρας που.. στύβει σαν λεμονόκουπα τους παρηκμασμένους, οικονομικά, κατοίκους της με την διαχρονική επιβολή εξοντωτικών οικονομικών μέτρων

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ (ΜΕΤΩΠΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ:

– 39 Σταθμοί διοδίων στην ΑΤΤΙΚΗ οδό.

– 19 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εθνική οδό ΑΘΗΝΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

– 9 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εθνική οδό ΑΘΗΝΩΝ – ΠΑΤΡΩΝ

– 6 (προς το παρόν) πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην ΕΓΝΑΤΙΑ οδό

– 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εθνική οδό ΛΑΜΙΑΣ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ

– 3 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εθνική οδό ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

– 5 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εθνική οδό ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 128 ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ…ΦΥΤΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ (!!!!)

Ας δούμε τώρα πόσο στοιχίζει για ένα αυτοκίνητο μία διαδρομή ΑΘΗΝΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (σε καύσιμα και διόδια):

– Η διαδρομή Αθηνών – Θεσσαλονίκης είναι 1.002 χιλιόμετρα (μετ’ επιστροφής) οπότε ένα αυτοκίνητο (με μέση κατανάλωση 8 λίτρων / 100 Km) χρειάζεται:80 λίτρα (αμόλυβδης βενζίνης) Χ 1,78€ (μέση τιμή Ελλάδας) = 142,4 €

– Διόδια διαδρομής ΑΘΗΝΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : 61,30 € (μετ΄ επιστροφής)ΣΥΝΟΛΟ: 203,70 € ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ 1/3 ΕΝΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ (!!!)

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΩΡΑ:Ε

άν κάποιος στην Ελλάδα επαναλάβει το ταξίδι, μετά μία εβδομάδα π.χ, θα πρέπει να ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ 61,30 € ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ.{ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ – ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ- ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 38,5 € ΕΤΗΣΙΩΣ (Motorway vignette) ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !!!!!!! }

-Εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ιδιαίτερα των παλαιών οχημάτων (δηλαδή φτωχοποιημένων Ελλήνων που αδυνατούν να αλλάξουν αυτοκίνητο) που πληρώνουν με την μέθοδο της χωρητικότητας κυβικών εκατοστών του κινητήρα, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ σε πολλές περιπτώσεις τα τέλη κυκλοφορίας να είναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ…….. ΤΟΤΕ διαπιστώνει κάποιος την απόλυτη εκμετάλλευση της κοινωνίας σε ένα κράτος – αποικία ξένων συμφερόντων…

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να κρατικοποιηθούν με επιπλέον αύξηση του κρατικού χρέους λοιπόν? Τα κρατικά διόδια μετά, θα είναι καλά? Καλή η κριτική, αλλά ποια η εναλλακτική? Οι δρόμοι αυτοί έγιναν με παραχώρηση, με συγχρηματοδότηση από ιδιωτικά κεφάλαια

  2. Η εναλλακτική, είναι μόνο μία. Δημοκρατική και δίκαιη, ΕΑΝ το θέλουμε. Το κόστος της χρησιμοποίησης των δρόμων, πρέπει να προστεθεί στο καύσιμο. Διότι όσο ”δρόμο” χρησιμοποιείς, τόσο πρέπει να πληρώσεις. Και όχι μόνο στους αυτοκινητόδρομους αλλά και σε αυτόν έξω από το σπίτι σου. Διαφωνείτε; Τότε περιμένω τις δικές σας προτάσεις.
    Υ.Γ. Ο υπουργός ανάπτυξης δεν το σκέφτηκε αυτό, για να μην σταματάμε στους …128 σταθμούς, εξασκώντας, νοερά έστω, την …Γαλλική Γλώσσα;

    • Και γιατί τότε υπάρχουν σε όλο τον κόσμο διόδια? Είναι δυνατόν ο καθημερινός χρήστης ΙΧ, να επιβαρύνεται με το κόστος των εθνικών οδών?
      Για να μην σταματάμε σε 128 σταθμούς, έχει σχεδιαστεί σύστημα με “Εγκατάσταση ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων” και ορίστηκε και τεχνικός σύμβουλος για το διαγωνισμό πριν λίγες μέρες, έργο που θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάπτυξης και ΣΔΙΤ.

      • Δεν κατανοώ το πνεύμα σας κ.Trikalinos και το ξαναλέω. Κάθε χιλιόμετρο που χρησιμοποιούμε, πρέπει να το πληρώνουμε για να υπάρχουν, να πολλαπλασιάζονται και να συντηρούνται οι δρόμοι. Οπότε, ο ειλικρινής μάρτυς του πόσα χιλιόμετρα κάναμε, είναι το καύσιμο. Βέβαια, οι δρόμοι πρέπει να ανήκουν στους πολίτες(κράτος) και όχι σε ιδιώτες. Επίσης πρέπει να καταργηθούν και τα ”τέλη κυκλοφορίας” η μεγάλη αυτή απάτη, που ο ”χιλιάρης” με 20.000 χιλ. ετησίως, πληρώνει το δέκατον από τον ”δίλιτρο” με 5.000 χιλ. Ουδόλως δε, με ενδιαφέρει εάν υπάρχουν διόδια σε άλλες χώρες,ας πρωτοπορήσουμε εμείς οι πιο …έξυπνοι.(δεν είμαστε;)

        • Δε διανύονται τα ίδια χιλιόμετρα από όλους στην Εθνική. Το να αυξήσεις επομένως και άλλο τους φόρους καυσίμων για όλους, δεν θα είναι δίκαιη κατανομή, λόγω της άνισης χρήσης των εθνικών οδών από κάποιους.
          Για αυτό και υπάρχουν σε όλες τις χώρες διόδια, κρατικά ή ιδιωτικά ανάλογα με το ποιός πλήρωσε για το δρόμο.

  3. Να το πάρουμε από την αρχή, οι δρόμοι έχουν κατασκευαστεί από το δημοσιο μεχρι το 2007 υπολοιποταν 100 χλμ στην Ελευσίνα Πατρών, 100χλμ στην Ιόνια οδό , στην Αθηνών Λαμίας να φτιαχτεί ο κόμβος Καλήφτακι για να μην διασταυρώνεται η έξοδος της ν.κηφισιας με τον αυτοκινητόδρομο και η γέφυρα της βαρυμποπης. Από το 2007 οι εθνικοί δρόμοι έγιναν ιδιωτικοί δρόμοι και μάλιστα (αυτοκινητοδρομοι) και με κεφαλαία ιδιωτικά να ολοκληρωθούν. Το2017 ξεκίνησαν τα έργα με χρήματα από την εε , τελειωσαν την πατρων και την ιονια οδο η διασταύρωση στη Ν.Κ.παραμενει κάτι που απαγορεύεται γιατί παραπάνω πληρώνεις διόδια. Τα διόδια Αφιδνών ειχαν 0,75 το 2007 και με τις εταιρίες 3.30 καλοστρωνουν το δρόμο μέχρι τα διοδια δηλαδή στον αστικό ιστό μετά τα διόδια μέχρι και λακκούβες φωτισμός ανύπαρκτος διόδια αναλογικα ? Είναι υποχρεωμένοι από την περίοδο Τ2 των έργων το 2012 να κατασκευαστούν και να δίνουν το 70% του αντιτίμου στο κράτος και μέχρι το τέλος της σύμβασης σταδιακά θα εισπρατει το 97% .το 2018 κράτος και εταιρίες έφτιαξαν σύμβαση 400 εκ.ευρο για όλους τους αυτοκινητόδρομο να κατασκευαστούν διόδια αναλογικά (ηλεκτρονικα) χωρίς μπάρες κλπ είχαν βρει και την τεχνική εταιρία να τα κατασκευάσει το 2020 θα ήταν σε λειτουργια το 2019 μόλις άλλαξε η κυβέρνηση πήγαν στο ΣΤΕ και το καταργήσανε κατά τα άλλα έχει συνέχεια το κράτος.αποφασισαν να κασκευαστουν διόδια περίπου αναλογικά το 2026 θα είναι έτοιμα θα περνάς από τα κάθετα θα χρεώνεστε τα 51 χλμ 0,65 Το χλμ παίρνω παράδειγμα τα διόδια των Αφιδνών θα πληρώνεις ηλεκτρονικα 3,30 στην έξοδο καπανδρι θα σου επιστρέφει 3.30-1.10=2.20 ευρό,σε χλμ 17×0,65=1,10ευρο ταχλμ μετράνε από τον κομβο μεταμοφωσης. Από κόμβο βαρυμποπης στον κόμβο Καπανδριτίου 10 χλμ αποσταση×0.65 =0.65 λεπτά θα έπρεπε να πληρώσεις, θα πληρώνεις 1.10ευρο ευρό περίπου αναλογικά . Τέτοιος τύπος διοδίων μπορεί και να μην υπάρχει! Αυτά μπορει να είναι στην φαντασία τους αλλά ειναι καλυμμένοι μέχρι το 2026. ΥΓ η σύμβαση αναφέρει ότι οποιανδήποτε ώρα της ημέρας και όσες ώρες θέλουν να τριπλασιάζουν το αντίτιμο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης