"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

16.7 C
Trikala

Γιώργος Μαργαρίτης: Το ΚΚΕ είναι το κόμμα της αλήθειας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Αυτή τη φορά, πριν από την εμφάνισή του στο Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού, μίλησε στο ethnos.gr για την πανδημία, το εμβόλιο, τους νέους καλλιτέχνες αλλά και το ΚΚΕ.

«Έκανα το εμβόλιο»

Μιλώντας για τον τρόπο που η κυβέρνηση αντιμετώπισε τους καλλιτέχνες, ο λαϊκός τραγουδιστής αναφέρει: «Ξέρεις τι συμπέρασμα βγάζω; Ότι και αυτοί είναι άνθρωποι και πολλές φορές δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και αυτοί ψάχνονται. Κάθονται όλοι μαζί σε ένα τραπέζι και ο ένας λέει το μακρύ και ο άλλος το κοντό του. Βέβαια, παίρνουν εντολές και από τους επιστήμονες. Έχω και εγώ φίλους γιατρούς που καθόμαστε και τα λέμε. Μου είπαν να πάω να κάνω το εμβόλιο και το έκανα. Το έκαναν και τα δύο μου παιδιά. Και παλιότερα γινόντουσαν εμβόλια. Ακόμα έχω το σημάδι απ’ όταν ήμουν έξι ετών. Δεν πάθαμε τίποτα» σχολίασε ο Γιώργος Μαργαρίτης.

«Εχω κάνει και εγώ λάθη στη ζωή μου. Πράγματα, τα οποία δεν έπρεπε να κάνω, αλλά αυτά με βοήθησαν να γίνω αυτό που είμαι σήμερα» συμπληρώνει ο τραγουδιστής.

ΚΚΕ και ΛΟΑΤΚΙ

Ο Γιώργος Μαργαρίτης ως τραγουδιστής απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες, αλλά πολιτικά ανήκει στο ΚΚΕ«Πιστεύω ότι είναι το κόμμα της αλήθειας και της εργατιάς. Εγώ ήμουν μια ζωή εργάτης. Είκοσι χρόνια έχω σπίτι δικό μου και δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να το κρατήσουν τα παιδιά μου».

Κατά καιρούς έχει κάνει δηλώσεις στήριξης στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, κάτι που δεν την συνηθίζουν οι λαϊκοί καλλιτέχνες της γενιάς του. «Δικά μας παιδιά είναι και αυτά. Θέλω να περνάνε καλά. Τι θα βγει αν πω κάτι διαφορετικό; Βγαίνουν μερικοί και λένε μόνο κακίες. Ας βγάλουμε την καλοσύνη μας προς τα έξω. Εδώ θα μείνουν όλα. Εμείς θα φύγουμε» λέει ο Γιώργος Μαργαρίτης.

«Η νέα γενιά καλλιτεχνών δεν έχει το βίωμα που είχαμε εμείς»

Ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε και για την προηγούμενη γενιά καλλιτεχνών αλλά και για τους νεότερους τραγουδιστές.

«Εκείνες οι γενιές, μεγαλύτερης από εμένα ήταν όλοι τους αηδόνια. Βουνά ολόκληρα. Στιχουργοί και συνθέτες τεράστιοι. Ο ελληνισμός μας είχε μεγάλο πόνο και όλο αυτό έβγαινε προς τα έξω. Οι δημιουργοί έγραφαν τραγούδια για τον εαυτό τους. Καμία σχέση για την οικονόμα, όπως σήμερα. Δεν ήξεραν ούτε αν θα πληρωθούν. Η μόνη αμοιβή που πήραν αυτοί οι άνθρωποι ήταν η αγάπη του κόσμου και τίποτα άλλο. Οι περισσότεροι έφυγαν για την τελευταία τους κατοικία χωρίς φράγκο. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή η γενιά που έχουμε τώρα και μερικοί έχουν φτάσει τα 50, θα προσέξει πάρα πολύ γιατί όπως πάνε τα πράγματα θα έρθουν ξένοι και θα μας τραγουδούν το καλό μας λαϊκό τραγούδι και το ρεμπέτικο. Ήδη έχουν ξεκινήσει κάποια συγκροτήματα, όπως για παράδειγμα από την Κίνα και τη Σουηδία να έρχονται και να παίζουν κομμάτια του Τσιτσάνη, Βαμβακάρη κλπ. Τα δικά μας παιδιά τι κάνουν; Τους έχει πιάσει μία ξενομανία. Και τώρα υπάρχουν πολύ ωραίοι τραγουδιστές, αλλά όλα ξεκινάνε από τα βιώματα που έχει ζήσει ο καθένας. Η νέα γενιά καλλιτεχνών δεν έχει το βίωμα, που είχαμε εμείς. Εγώ είμαι ο πιο μικρός της παρέας εκείνης. Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθούν κάποια παιδιά και θα προσέξουν το λαϊκό τραγούδι γιατί αυτό αγαπάει ο κόσμος, με αυτό γλεντάει, με αυτό περνάει τα βράδια του και τις γιορτές του».

«Πεθαίνω για σένα»

Στην ερώτηση αν τον ενοχλούσε που τον αποκαλούσαν «τραγουδιστή της Ομόνοιας» απάντησε: «Όλοι οι σπουδαίοι τραγουδιστές πέρασαν από την Ομόνοια. Από εκεί ξεκίνησαν όλες οι μεγάλες επιτυχίες που ακούγονται μέχρι και σήμερα. Τιμή μου και καμάρι μου που μ’ έλεγαν έτσι. Αν κάποιοι αυτό το βρίσκουν κακό, εγώ το βρίσκω υπέροχο».

«Ανάγκη από επιτυχίες έχουν όλοι οι καλλιτέχνες. Κανονικά, κάθε τραγουδιστής χρειάζεται να κυκλοφορεί έναν δίσκο το χρόνο, αλλά πλέον αυτό δεν είναι εφικτό. Εδώ ένα τραγούδι προσπαθούν να πουν και αυτό το τρώει ο κορονοϊός την άλλη μέρα. Ο κάθε τραγουδιστής πρέπει να έχει να δίνει κάτι καινούργιο στις γενιές που έρχονται, όπως το έκανα εγώ πριν από είκοσι χρόνια. Είδα μία παύση γύρω μου και ένιωσα την ανάγκη να δώσω κάτι καινούργιο στις γενιές που είχαν έρθει το 2000. Τότε κυκλοφόρησα το τραγούδι «Δρόμοι του Πουθενά». Και πάλι μετά από δέκα χρόνια κυκλοφόρησα το «Πεθαίνω για Σένα» που μου το πρότεινε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας. Ερχόταν στο καμαρίνι μου και τα λέγαμε. Όταν έγραψε το κομμάτι, πήρε τηλέφωνο έναν φίλο μου και του είπε: “Φέρε μου τον στο στούντιο”. Αυτό το τραγούδι, εκτός ότι είχε ωραίο στίχο και μελωδία, έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο η ταινία που λεγόταν «πεθαίνω για σένα». Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στην πατρίδα μας από τα έργα του σινεμά έχουνε βγει».

Μαζί με τον γιο του στη συναυλία

«Δεν ήμουν τόσο κοντά στα παιδιά μου, όπως άλλοι πατεράδες που τελειώνουν το μεσημέρι τη δουλειά και μετά πηγαίνουν στο σπίτι τους. Εγώ πήγαινα επτά με οκτώ το πρωί για ύπνο και ξύπναγα το απόγευμα. Εκείνη την ώρα αυτά διάβαζαν. Μετά έπρεπε να φύγω να πάω στη νύχτα. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι που είναι μέσα στη νύχτα δεν αγαπάνε την οικογένεια. Είναι το επάγγελμα τέτοιο». Η κόρη του έχει τελειώσει την ΑΣΟΕΕ και ο γιος του έχει τελειώσει το Οικονομικό του Πειραιά, αλλά ασχολείται με την υποκριτική και το τραγούδι. «Με τον Κωνσταντίνο θα τραγουδήσουμε μαζί στη συναυλία. Σε αυτόν, βέβαια, αρέσει περισσότερο η υποκριτική. Ωστόσο, οι ηθοποιοί σήμερα κάνουν τα πάντα για να βγάλουν ένα μεροκάματο. Το ίδιο και το δικό μου παιδί. Μάλιστα, κάποιοι τραγουδούν πολύ πιο ωραία και πιο τίμια από κάποιους τραγουδιστές που φέρνουν τον τίτλο αυτόν. Η δουλειά δεν είναι ντροπή».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης