"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

27.7 C
Trikala

«Εφιάλτης» στο σούπερ μάρκετ – «Καλπάζει» η ακρίβεια

lafarm

Σχετικά άρθρα

 

Μεγάλοι κερδισμένοι δεν θα μπορούσαν παρά να είναι οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που είδαν τις πωλήσεις τους σε αξία να αυξάνονται κατά 9,88% στα 5,85 δισ. ευρώ από 5,326 δισ. ευρώ έναν χρόνο πριν. Πρόκειται, ωστόσο για πληθωριστική άνοδο, καθώς ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε μόλις 1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Kαταγράφηκε αύξηση αξίας πωλήσεων 9,8% αλλά ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% γεγονός που σημαίνει πως η άνοδος του τζίρου οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των τιμών, που άγγιξε το 8,8%.

Αναφορικά με τις κατηγορίες προϊόντων, στα τρόφιμα καταγράφηκε άνοδος 9,7% σε αξία πωλήσεων αλλά μόλις 1,1% όσον αφορά το όγκο πωλήσεων. Η συνολική κατηγορία Οικιακής Φροντίδας (Ηousehold), που αντιστοιχεί σε 9,9% του τζίρου, αυξήθηκε κατά 10,2% σε αξία πωλήσεων και υποχώρησε -1% σε όγκο πωλήσεων, ενώ τα προϊόντα Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής (ΗΒΑ), που συνεισφέρει το 11,4% των εσόδων της αγοράς, γνώρισε άνοδο 9,9% σε αξία πωλήσεων και οριακή αύξηση 0,7%, σε όγκο πωλήσεων.

Στους «χαμένους» και τα συσκευασμένα τρόφιμα που ανατιμήθηκαν 6,1% -εκεί οφείλεται και η αύξηση πωλήσεων 6,9%- αλλά κατέγραψαν οριακή πτώση 0,8% στον όγκο πωλήσεων.

Οι κερδισμένοι
Οι κερδισμένοι της κατανάλωσης στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου ήταν τα snacks (αύξηση 14,5% των πωλήσεων σε αξία και 4,7% σε όγκο με άνοδο των τιμών κοντά στο 10%), τα αναψυκτικά (άνοδο 10,9% των πωλήσεων, 3,8% του όγκου και ανατιμήσεις πάνω από 7%), και τα αλκοολούχα ποτά (αύξηση 7,5% σε αξία, 3,1% σε όγκο και ανατιμήσεις πάνω από 4%). Πηγή: www.rosa.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης