"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13 C
Trikala

Νέα επιχείρηση, μεγάλες φιλοδοξίες

lafarm

Σχετικά άρθρα

Όταν ξεκινάμε μια νέα επιχείρηση στον τομέα της εστίασης, πάντα έχουμε μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες. Για να τα πετύχουμε, όμως, πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και να επενδύσουμε σοφά. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και θέλουμε να ξεχωρίσουμε. Ας δούμε, λοιπόν, πώς από ένα μικρό συνοικιακό μαγαζί, θα φτάσουμε σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

 

          1.Δυνατό λογότυπο και design

 

Το λογότυπο είναι από τα βασικότερα στοιχεία στο marketing. Αν το logo μας δεν είναι ωραίο και πρωτότυπο, δύσκολα θα χαράξουμε την επιχείρηση μας στην μνήμη των πελατών. Βέβαια, δεν αρκεί μόνο το λογότυπο. Πρέπει και το κατάστημα να είναι όμορφο, φωτεινό και καθαρό. Η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μένει. Όταν ο πελάτης βλέπει το logo μας και το μαγαζί μας, θέλουμε υποσυνείδητα να τον οδηγήσουμε σε αυτό.

 

  1. Διαφήμιση και social media

 

Το μεγαλύτερο βάρος για την προώθηση του καταστήματός μας πρέπει να δοθεί στα social media. Το κινητό είναι, πλέον, προέκταση του χεριού μας. Αν δαπανήσουμε χρήματα για χορηγούμενη διαφήμιση στο facebook και το instagram ή σε κάποιους influencers, σίγουρα θα προσελκύσουμε νέους πελάτες.

 

  1. Πρόγραμμα παραγγελιών

 

Δεν υπάρχει πια, κάποια επιχείρηση στην εστίαση, που να μην χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα παραγγελιών. Τα πλεονεκτήματα τους είναι αμέτρητα και σε πρακτικότητα και σε οικονομία. Ένα πρόγραμμα παραγγελιών και ιδιαίτερα ένα πρόγραμμα για ασύρματη παραγγελιοληψία καθιστά το σέρβις πιο γρήγορο και αποτελεσματικό. Αφού, οι παραγγελίες δεν γίνονται χειρόγραφα μειώνεται αισθητά ο παράγοντας του ανθρώπινου λάθους. Ένα σύστημα παραγγελιοληψίας, συμβάλλει ακόμα στην οργάνωση της αποθήκης, στην δημιουργία database και την καταγραφή στατιστικών.

 

  1. Events

 

Η διεξαγωγή κάποιου event, είναι ένας καλός τρόπος να προωθήσουμε το μαγαζί μας. Μπορεί να είναι ένα πάρτι μασκέ, μια βραδιά disco, ένα wedding party, κλπ. Αν το διαφημίσουμε στο κατάλληλο target group και προετοιμαστούμε σωστά, σίγουρα θα προσελκύσουμε νέους πελάτες. Η νεολαία θέλει να διασκεδάσει και ψάχνει για κάτι διαφορετικό. Ας τους δώσουμε εμείς την λύση.

 

  1. Ζητάμε feedback

 

Ο πελάτης θέλει να νιώθει πολύτιμος και αποδεκτός. Γιατί, λοιπόν, να μην τον αφήσουμε να πει τη γνώμη του; Όχι μόνο θα βελτιωθούμε, αλλά θα πάρουμε και κάποια στοιχεία του. Αν ζητήσουμε το e-mail του, μπορούμε να του στέλνουμε προσφορές και news, ειδικά διαμορφωμένες για αυτόν.

 

  1. Έμπιστο προσωπικό

 

Ιδιαίτερα στα πρώτα μας βήματα, χρειαζόμαστε μια ομάδα στην οποία μπορούμε να βασιστούμε. Η εμπειρία είναι χρήσιμη. Αν καθιερώσουμε  ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης και βοηθήσουμε και εμείς οι ίδιοι στις δουλειές, θα συσφίξουμε τις σχέσεις με το προσωπικό μας. Είναι σημαντικό να τους δίνουμε κίνητρα.

 

Η εστίαση είναι ένας από τους πιο απαιτητικούς και περίπλοκους κλάδους. Δεν υπάρχει κάτι που να είναι μικρότερης σημασίας από κάτι άλλο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης