"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13 C
Trikala

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η γέφυρα της Διάβας

lafarm

Σχετικά άρθρα

Δεκαπέντε μήνες μετά την κατάρρευση της γέφυρας Διάβας στην Καλαμπάκα, λόγω της πρωτοφανούς θεομηνίας και των ορμητικών νερών του Πηνειού ποταμού στις 16 Ιανουαρίου 2016, παραδόθηκε σήμερα σε χρήση η νέα ανακατασκευασμένη γέφυρα, βάζοντας τέλος στην πολύμηνη ταλαιπωρία κατοίκων και επαγγελματιών τόσο της Διάβας όσο και άλλων 28 ορεινών χωριών του Δήμου που επικοινωνούσαν μέσω Σαρακίνας, διανύοντας μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση.
Διάβα Καλαμπάκας-νέα γέφυρα
Παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστου Μιχαλάκη και του δημάρχου Καλαμπάκας Χρήστου Σινάνη, καθώς και αντιδημάρχων, περιφερειακών συμβούλων, υπαλλήλων της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων και φυσικά δημοτών της Διάβας, η γέφυρα δόθηκε στην κυκλοφορία λίγο πριν από τις 11 το πρωί, ικανοποιώντας φυσικά το σύνολο των αυτοδιοικητικών φορέων και των Υπηρεσιών για το θετικό αποτέλεσμα. Για “χρόνο ρεκόρ κατασκευής ενός δημόσιου έργου που δείχνει ότι η συνεργασία όλων αποδεικνύει έμπρακτα την αποτελεσματικότητα…”, έκανε λόγο ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων μιλώντας στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ. Δε παρέλειψε, μάλιστα, να αναφερθεί επαινετικά στο σύνολο των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών και Φορέων, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Καλαμπάκας μέχρι τα Υπουργεία, τους βουλευτές, τις Τεχνικές Υπηρεσίες αλλά και τη κατασκευαστική εταιρεία “ΚΟΚΚΙΝΟΣ Α.Τ.Ε.Ε.” που ολοκλήρωσε ταχύτατα το πρώτο βασικό στάδιο του έργου, να δοθεί δηλαδή σε κυκλοφορία η γέφυρα. Το όλο έργο αποκατάστασης της γέφυρας, μαζί με τα συμπληρωματικά έργα κατασκευής πεζογέφυρας και διαμόρφωσης της κοίτης του ποταμού που θα ολοκληρωθούν σε 3 με 4 μήνες, είναι συνολικού προϋπολογισμού 4.600.000 ευρώ, με χρηματοδότηση που προήλθε από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και με την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων. Να προστεθεί ότι με την εργολαβία η γέφυρα εκσυγχρονίστηκε σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές, κατασκευάζοντας νέο βάθρο, στη θέση αυτού που κατέρρευσε, σε βάθος 15 μέτρων, ενώ προστατεύθηκαν τα υπόλοιπα βάθρα και εκτελέστηκαν όλα εκείνα τα έργα για την καλύτερη σεισμική- αντισεισμική και στατική συμπεριφορά της γέφυρας, με ταυτόχρονη κατασκευή πεζοδρομίων, στηθαίων ασφαλείας και ιστών ηλεκτροφωτισμού.

ert.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης