Aπάντηση της Περιφερειακής Δ/ντριας Eκπαίδευσης Ελένης Αναστασοπούλου στην ΕΛΜΕ Reviewed by Momizat on . Σε συνέχεια της από 12-6-2015 απόφασης – καταγγελίας της ΕΛΜΕ, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, παρόλο που δεν θέλει ν’ αναλώνεται σε δημόσιες αντιπαραθέσε Σε συνέχεια της από 12-6-2015 απόφασης – καταγγελίας της ΕΛΜΕ, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, παρόλο που δεν θέλει ν’ αναλώνεται σε δημόσιες αντιπαραθέσε Rating: 0

Aπάντηση της Περιφερειακής Δ/ντριας Eκπαίδευσης Ελένης Αναστασοπούλου στην ΕΛΜΕ

anastasopoulou
Σε συνέχεια της από 12-6-2015 απόφασης – καταγγελίας της ΕΛΜΕ, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, παρόλο που δεν θέλει ν’ αναλώνεται σε δημόσιες αντιπαραθέσεις, οφείλει ν’ απαντήσει σε ό,τι καταγγέλλεται, για την αποφυγή της εσφαλμένης και εσκεμμένης δημιουργίας εντυπώσεων.

Πρώτη φορά, στα χρονικά η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας έδωσε εντολή για ανοικτή εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη στελέχωση των επιτροπών. Πρώτη φορά, δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους εκπαιδευτικούς να ενημερωθούν ότι μπορούν, να συμμετάσχουν όλοι στις εν λόγω επιτροπές (Πρακτικές δοκιμασίες, Γραμματείες και βοηθητικές).

Πρώτη φορά, η διαδικασία υπήρξε ανοικτή με σεβασμό στη θεμελιώδη αρχή της διαφάνειας με αποτέλεσμα την ανανέωση σχεδόν 100% της στελέχωσης των επιτροπών που αφορούν στην πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για τις ΣΕΦΑΑ. Αντίθετα, τα προηγούμενα χρόνια –συγκεκριμένα, τουλάχιστον από το 2008, όπως φάνηκε από τον έλεγχο- εναλλάσσονταν σ’ αυτές τις επιτροπές, τα ίδια πρόσωπα. Πρώτη φορά, τέλος, η ΕΛΜΕ καταγγέλλει μια διαφανή διαδικασία συγκρότησης επιτροπών ενώ δεν είχε προβεί σε δημόσια καταγγελία όλα τα χρόνια που γινόταν «εν κρυπτώ» και «μεταξύ ημών».

1) Ο Επόπτης των εξετάσεων, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής, είναι υπεύθυνος για τον συντονισμό και την καλή εκτέλεση των διαδικασιών ως άμεσος συνεργάτης της Περιφερειακής Διεύθυνσης, για ότι αφορά τη διαδικασία των εξετάσεων. Η Υπεύθυνη του Τμήματος Φυσικής Αγωγής, στο πλαίσιο της συνεργασίας, που της ζητήθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση, περιορίστηκε απλώς στην παράδοση ενός φωτοτυπημένου χειρόγραφου καταλόγου με προτεινόμενα ονόματα, τα οποία, στην πλειονότητά τους μεταξύ των οποίων και το δικό της, ήταν τα ίδια με αυτά τα οποία που εναλλάσσονταν όλα τα χρόνια στις επιτροπές.

2) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 της αριθμ. Φ253/128314/Β6 ΦΕΚ, ορίζεται ότι οι όμοροι νομοί από τους οποίους θα προέλθουν τα 4 μέλη κάθε Επιτροπής ορίζονται από 2 εως 4, συνεπώς προδήλως συνάγεται ότι τα απαιτούμενα μέλη της κάθε Επιτροπής θα προέρχονται από τους νομούς οι οποίοι ορίστηκαν ως όμοροι, όπως κι έγινε.

3) Τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών, προκύπτουν απ’ το αναφαίρετο δικαίωμα του καθ’ ενός μάχιμου εκ/κου να συμμετέχει σε εκπαιδευτικές διαδικασίες αρκεί να πληροί τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την αριθμ. 1119/22-5-2015 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος. Τα κριτήρια τέλος, προκύπτουν απ’ τον σεβασμό στις αρχές της ισότητας και του μη αποκλεισμού, της διαφάνειας και τέλος, της χρηστής διοίκησης.

4) Τέλος, η ανάρτηση των πινάκων των ονομάτων όσων υπέβαλαν αίτηση δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα, αντίθετα η μη ανάρτηση προκρίθηκε από την Περιφερειακή Διευθ/ση Εκπαίδευσης ως εγγύηση για την απόλυτη διασφάλιση της θεμελιώδους συνταγματικής αρχής του αδιάβλητου των εξετάσεων.

Τέλος, διερωτάται κανείς που αποσκοπούν οι επίμονες πανταχόθεν αιτιάσεις.
Η απάντηση έχει ήδη δοθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα, στην κρίση και τον έλεγχο της οποίας τίθενται τα παραπάνω.

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή