Πρώτο σε πωλήσεις ήρθε το 2018 το σήμα της θεσσαλικής “Όλυμπος”, των Ελληνικών Γαλακτοκομείων, σε όρους αξίας, με τη Δέλτα να εμφανίζεται εις διπλούν στην πρώτη πεντάδα των ελληνικών brands.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor, η συνολική αγορά των γαλακτοκομικών κινήθηκε πτωτικά την τελευταία πενταετία, ενώ πέρσι η μόνη κατηγορία που κατέγραψε ελαφριά ανάπτυξη ήταν αυτή του γιαουρτιού και προϊόντων ξινόγαλου, όπως είναι το κεφίρ και το αριάνι.
Το 2018, πάντως, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, ως κορυφαία εμπορικά σήματα στη γενική κατηγορία των γαλακτοκομικών αναδεικνύονται τα εξής:
• Όλυμπος (Ελληνικά Γαλακτοκομεία)
• Νουνού (FrieslandCampina)
• Δέλτα (Vivartia) • Milko (Vivartia)
• Φάγε