Λύσεις και δράσεις σε συνεργασία με τους ταξιτζήδες Reviewed by Momizat on .   Ως εθιμοτυπική ξεκίνησε, σε ουσιαστική εξελίχθηκε. Ο λόγος για την επίσκεψη των τρικαλινών ταξιτζήδων στον Δήμαρχο Τρικκαίων, σήμερα το πρωί. Για την ακρ   Ως εθιμοτυπική ξεκίνησε, σε ουσιαστική εξελίχθηκε. Ο λόγος για την επίσκεψη των τρικαλινών ταξιτζήδων στον Δήμαρχο Τρικκαίων, σήμερα το πρωί. Για την ακρ Rating: 0

Λύσεις και δράσεις σε συνεργασία με τους ταξιτζήδες

Λύσεις και δράσεις σε συνεργασία με τους ταξιτζήδες

 

Ως εθιμοτυπική ξεκίνησε, σε ουσιαστική εξελίχθηκε. Ο λόγος για την επίσκεψη των τρικαλινών ταξιτζήδων στον Δήμαρχο Τρικκαίων, σήμερα το πρωί. Για την ακρίβεια, τον επισκέφθηκαν το σωματείο Ραδιοταξί Τρικάλων και το σωματείο Ταξί Ν. Τρικάλων Συγκεκριμένα, οι κ. Γ. Τσίγκας (πρόεδρος σωματείου Ταξί Ν. Τρικάλων), Αθαν. Τσιμοράγκας (πρόεδρος ραδιοταξί Τρικάλων) και τα μέλη του ΔΣ του σωματείου ραδιοταξί, Θωμάς Παπακώστας (αντιπρόεδρος), Γιώργος Μηλιώτης (γραμματέας), Γιώργος Γκόντας (ταμίας).

Οι οδηγοί και ιδιοκτήτες των ταξί ουσιαστικά ζήτησαν ισότητα στις αποφάσεις της δημοτικής αρχής για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη πόλη. Ο Δήμαρχος, στη συνέχεια, δείχνοντας το ενδιαφέρον για τον Δήμο συνολικώς, ζήτησε τη συνδρομή τους, ώστε, με τη βοήθεια ενός προγράμματος που θα εκπονηθεί τους επόμενους μήνες, οι ταξιτζήδες, με μια ηλεκτρονική συσκευή θα πληροφορούν άμεσα, για οποιαδήποτε δυσλειτουργία, βλάβη, φθορά μπορεί να ανακύπτει και να υποπίπτει στην αντίληψή τους: λάμπες, λακκούβες, ζημιές κ.α.

Οι ταξιτζήδες, τα καθημερινά «μάτια» μιας πόλης, αντιπρότειναν ότι και με την υπάρχουσα υποδομή που διαθέτουν, μπορούν να ενημερώνουν για όλα αυτά τον Δήμο. Η συζήτηση, δηλαδή, «εισήλθε» σε ουσιαστικά ζητήματα για τα θέματα συνεργασίας που μπορούν, ο Δήμος και φορείς να αναπτύσσουν.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Παπαστεργίου έκανε γνωστό ότι ειδική δράση από πρόγραμμα του ΥΠΕΚΑ, χρηματοδοτεί εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης. Το ποσό, επισήμανε, θα δοθεί σε εκπόνηση μελετών για συγκεκριμένα σημεία της πόλης κυρίως (κόμβος Ελευθερίας, κόμβος Ριζαριού κ.α., προκειμένου να υπάρξει ασφαλέστερη μετακίνηση των πολιτών, ταχύτερη κίνηση και, κυρίως, ασφάλεια για όλους. Πιθανώς αυτό να σημάνει τη δημιουργία κυκλικού κόμβου. Αλλά η μελέτη θα «αποφασίσει» για το τι ακριβώς θα συμβεί.
Επίσης, συζητήθηκαν ζητήματα για τις στάσεις, για το κυκλοφοριακό εν γένει και για την οδηγική εκπαίδευση των πολιτών.
Συμπέρασμα ήταν ότι, το ενδιαφέρον για το κυκλοφοριακό – με τη γνώμη των αρμόδιων, όπως οι ταξιτζήδες, να είναι απαραίτητη – μπορεί να μετατραπεί σε επίλυση: πλήθους προβλημάτων για την κίνηση όλων στην πόλη.

TAXI1

Αφήστε το σχόλιο σας

Επιστροφή στην κορυφή