"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

25.4 C
Trikala

Απέκλεισε μείωση του ειδικού φόρου στα καύσιμα ο Α. Γεωργιάδης

lafarm

Σχετικά άρθρα

Τέλος στα σενάρια μείωσης του ειδικού φόρου στα καύσιμα έβαλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Δυνατότητα για να μειώνουμε όλα τα έσοδα του κράτους δεν έχουμε. Δεν θα στείλουμε την οικονομία στα βράχια», είπε στην ΕΡΤ, ο κ. Γεωργιάδης, και σημείωσε πως όταν μια κυβέρνηση παίζει με την οικονομία, ο λαός το πληρώνει ακριβά.

«Ό,τι μέτρο θα λάβουμε θα είναι νοικοκυρεμένο και εντός προϋπολογισμού (…) Δεν παίζουμε με την οικονομία, το ζήσαμε στο παρελθόν, δεν θα το ξαναζήσουμε» είπε.

«Δεν είναι δυνατόν να αποφύγουμε τελείως τον πληθωρισμό στην Ελλάδα (…) Πρέπει οπωσδήποτε η κυβέρνηση τους διαθέσιμους πόρους που έχει να τους διαθέσει με έναν κοινωνικά δίκαιο τρόπο» εξήγησε ακόμα ο κ. Γεωργιάδης.

Σε ότι έχει να κάνει με την πορεία της πανδημίας, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Ακολουθεί μια σταθερά πτωτική πορεία και η ζωή μας επανέρχεται σιγά – σιγά σε μια ολοένα και μεγαλύτερη κανονικότητα. Οι νεκροί πλέον είναι στο 100% μόνο ανεμβολίαστοι άνω των 60. Είναι άνθρωποι τους οποίους δυστυχώς δεν καταφέραμε να τους πείσουμε να μην φέρουν τη ζωή τους σε κίνδυνο. Δεν μπορώ την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ που μιλά για τους νεκρούς και σε όσα μέτρα πήραμε για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των άνω των 60 έχει πει “όχι”».

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ειπαμε οι φτωχοι δεν εχουν αυτοκινητο!Οποτε δεν χρειαζεται μειωση αφου οι πλουσιοι που εχουν αυτοκινητο μπορουν να πληρωνουν τα καυσιμα!Τι αλλο θα ακουσουμε ακομα!!!

  2. Δελτίο τύπου του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και Υπουργίας του κ. Δήμου Παπαδημητρίου, που εκδόθηκε στις 9 Ιανουαρίου 2017 για να εξηγήσει την αύξηση τότε στην τιμή των καυσίμων μετά και την αύξηση στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης:

    Στο δελτίο τύπου ο κ. Δ. Παπαδημητρίου δήλωνε μεταξύ άλλων τα εξής:

    «Η αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης επηρεάζει τις φορολογικές επιβαρύνσεις κατά 3,7 λεπτά του ευρώ για τις βενζίνες, 10 λεπτά για το πετρέλαιο θέρμανσης και 7 λεπτά για το υγραέριο κίνησης.

    (…) Το Υπουργείο Οικονομίας έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αποφευχθούν τυχόν κρούσματα αισχροκέρδειας με δεδομένη την αυξητική τάση που παρουσιάζουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου.

    Η τιμή του αργού πετρελαίου αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης διεθνών χρηματιστηρίων. Το αργό πετρέλαιο τύπου Brent, χρησιμοποιείται συνήθως ως σημείο αναφοράς διεθνώς για την τιμολόγηση και άλλων τύπων αργού.

    Σύμφωνα με στοιχεία του ηλεκτρονικού διηπειρωτικού χρηματιστηρίου (ICE) ο χρηματιστηριακός δείκτης του αργού πετρελαίου τύπου Brent, μέσα στο 2016 σημείωσε τη μεγαλύτερη ετήσια άνοδο που έχει καταγραφεί μετά το 2009. Από τις 30 Νοεμβρίου, μετά τη συμφωνία για μείωση της παραγωγής από τα μέλη του ΟΠΕΚ και άλλες χώρες, οι τιμές του αργού πετρελαίου έχουν αυξηθεί κατά 25%, προσεγγίζοντας υψηλά 18 μηνών.

    Η απότομη αυτή αύξηση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου αποδίδεται στους θεμελιώδεις κανόνες της αγοράς και συγκεκριμένα στη μείωση της υπερβάλλουσας προσφοράς μετά τη συμφωνία για μείωση της παραγωγής κατά σχεδόν 1,8 εκατομμύριο βαρέλια την ημέρα, η οποία ενεργοποιήθηκε από 1/1/2017.

    Επιπρόσθετα, η διαπραγμάτευση της τιμή του αργού πετρελαίου εκτελείται σε δολάρια Αμερικής. Επομένως, οι τιμές αργού πετρελαίου που προμηθεύονται τα διυλιστήρια στην Ελλάδα, επηρεάζονται και από την ισοτιμία του ευρώ έναντι του δολαρίου, η οποία υποχώρησε περίπου κατά 3% το 2016, ενώ οι πιέσεις εντάθηκαν ιδιαίτερα το τελευταίο 3μηνο του έτους (πτώση πάνω από 7%), εξαιτίας των προβλέψεων για σταδιακή αύξηση των αμερικανικών επιτοκίων, επηρεάζοντας αναλόγως στην ευρωπαϊκή αγορά τις διεθνείς τιμές του αργού. Η αύξηση στις τιμές του αργού πετρελαίου σε όρους ευρώ το τελευταίο έτος είναι της τάξης του 60% και ανέρχεται στα 12,9 λεπτά του ευρώ».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης