Την εξασφάλιση όλων των πιστώσεων μέχρι το Μάρτιο και την εγκατάσταση όλων των εργολάβων ως τις αρχές του καλοκαιριού, για την αποκατάσταση των οδικών αξόνων, προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Ταχιάος, παίρνοντας τον λόγο στη σημερινή διυπουργική σύσκεψη στην Καρδίτσα για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας μετά τις καταστροφές του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Ο ίδιος προσδιόρισε το κόστος στα 900 εκατ. ευρώ, τονίζοντας ότι η διανομή των κονδυλίων υπολογίζεται στο 33% για Μαγνησία, στο 26% για τα Τρίκαλα, στο 22% για την Καρδίτσα, στο 10% για την Λάρισα και τα υπόλοιπα προορίζονται για Εύβοια και Φθιώτιδα. Συμπερασματικά στο δικό μας νομό θα έρθουν περίπου 230 εκατ. ευρώ, με τον κ. Ταχιάο να σημειώνει πως μπορούν να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις, όπως και ότι τα εργοτάξια είναι αδύνατον να ξεκινήσουν όλα μαζί την λειτουργία τους.
Αποκατάσταση της γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
Σε ό,τι αφορά στο σιδηροδρομικό δίκτυο ο κ. Ταχιάος μίλησε για αποκατάσταση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Αθήνας στο τμήμα μεταξύ Κρανώνα και Δομοκού και προανήγγειλε τις εξής νέες παρεμβάσεις:
• την πλήρη αποκατάσταση της γραμμής στο τμήμα Δομοκός-Κρανώνας μέχρι το 2025 με κόστος 170 εκατ. ευρώ
• την πλήρη αποκατάσταση της γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα με κόστος 10 εκατ. ευρώ (υπάρχει ήδη εγκαταστημένη εργολαβία που θα συνδυαστεί με αυτή που θα προκύψει)
• την πλήρη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος με κόστος 105 εκατ. ευρώ.
με πληροφορίες από karditsalive.net