"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

13 C
Trikala

«Με το ΚΚΕ δυνατό να δοθεί συνέχεια στην πάλη για το σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας…» – της Γεωργίας Καπέτη

lafarm

Σχετικά άρθρα

Η ταύτιση των ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ στα «κρίσιμα» και στην Παιδεία βγάζει μάτι:
• Το νέο Λύκειο-εξεταστική αρένα αποτελεί νόμο του ΣΥΡΙΖΑ, που εφαρμόζει η ΝΔ. Η ΝΔ θέσπισε επιπλέον την Τράπεζα Θεμάτων και την ΕΒΕ, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ θέσπισε, σε σχέση με ό, τι ίσχυε πριν, τον εξοβελισμό της Γενικής Παιδείας από το Λύκειο. Μαζί πετσόκοψαν τα μαθήματα καλλιτεχνικής Παιδείας.
• Το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, που χτύπησε το πτυχίο και την προϋπηρεσία, που άνοιξε τον δρόμο στα πτυχία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων, αποτελεί νόμο του ΣΥΡΙΖΑ, που εφαρμόζει η ΝΔ, η οποία υποσχόταν ότι τάχα θα τον καταργήσει. Με τον ίδιο νόμο η κ. Κεραμέως κρατάει σε ομηρία τους νεοδιόριστους.
• Ο ηλεκτρονικός φάκελος προσόντων, που απαιτείται για την αξιολόγηση των μόνιμων εκπαιδευτικών, αποτελεί ουσιαστικά εφαρμογή και μεταφορά του αντίστοιχου προσοντολογίου που θέσπισε ο νόμος Γαβρόγλου για τους αναπληρωτές, την πιο σκληρή και ακριβοπληρωμένη ατομική αξιολόγηση.
• Ο αριθμός των μαθητών στην τάξη, τα 3 και 4 σχολεία για τον/την εκπαιδευτικό, η πετσοκομμένη χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών, τα ακατάλληλα και επικίνδυνα σχολικά κτίρια είναι έργο όλων των κυβερνήσεων. ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ γέμισαν κοντέινερς τη χώρα για τη στέγαση νηπίων και προνηπίων.
• Το δύσκολο έργο να ανοίξει ο δρόμος για την αξιολόγηση στο Δημόσιο και στην Εκπαίδευση ανέλαβε με χίλιους – δυο τρόπους ο ΣΥΡΙΖΑ. Η ΝΔ πολλά τα βρήκε έτοιμα (ηλεκτρονική αξιολόγηση, στοχοθεσία, τιμωρητικές τροπολογίες κ.ά.). Ο υπουργός Παιδείας Γαβρόγλου έλαβε συγχαρητήρια από τον ΟΟΣΑ για την προώθηση και καλλιέργεια «κουλτούρας αξιολόγησης».
Πρόκειται για αναδιαρθρώσεις συνολικά στην Εκπαίδευση, που ψήφισαν από κοινού ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ και στο 3ο μνημόνιο.
Αντίθετα το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας:
• Βρέθηκε δίπλα στους αγώνες και τις διεκδικήσεις των χιλιάδων εκπαιδευτικών μέσα και έξω από τη Βουλή, στήριξε τα δίκαια αιτήματά τους. Κατέθεσε εκατοντάδες Ερωτήσεις, με βάση καταγγελίες φορέων της Εκπαίδευσης, με βάση αιτήματα και διεκδικήσεις Συλλόγων και ΕΛΜΕ για κτιριακά προβλήματα, για τις ελλείψεις και τα κενά σε εκπαιδευτικούς, για την τραγική κατάσταση στην Ειδική Αγωγή, τα Νηπιαγωγεία κ.ά. Κατέθεσε τροπολογίες για μεγάλα προβλήματα, όπως της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, για την κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών, για την επαναφορά 13ου και 14ου μισθού. Η κυβέρνηση της ΝΔ απέρριψε αυτές τις δίκαιες διεκδικήσεις, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ «ποίησαν την νήσσαν» και αυτό γιατί ως κυβέρνηση ψήφισαν και στήριξαν αυτό το αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο.
• Βρέθηκε δίπλα στους μεγάλους αγώνες των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών μέσα στην πανδημία για τα μέτρα υγείας και ασφάλειας στα σχολεία, όταν η κυβέρνηση της ΝΔ επιδίωκε να επιβάλει σιγή νεκροταφείου και ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι «θα λογαριαστούμε μετά». Βρέθηκε δίπλα στους μεγάλους αγώνες ενάντια στους νόμους που ψήφισε η κυβέρνηση και επιταχύνουν τον δρόμο υλοποίησης ενός σχολείου ακόμα πιο κατηγοριοποιημένου, «αυτόνομου» και αποκεντρωμένου, δηλαδή εξαρτημένου από την οικονομική κατάσταση των οικογενειών. Έσπασε στην πράξη την καταστολή, τις απαγορεύσεις των λαϊκών κινητοποιήσεων με το σύνθημα «Κάτω από τη μάσκα έχουμε φωνή».
• Στήριξε τους μεγάλους αγώνες των μαθητών, ήταν ασπίδα σε κάθε προσπάθεια καταστολής της κυβέρνησης, στήριξε με όλες του τις δυνάμεις το δικαίωμα της νεολαίας να διεκδικεί το σχολείο και το μέλλον που δικαιούται.
• Απαντά μαχητικά στα σύγχρονα προβλήματα που εμφανίζονται ως συνέπειες της κρίσης του αστικού σχολείου και της καπιταλιστικής κοινωνίας που σαπίζει, που αντιμετωπίζει τους μαθητές και τους μελλοντικούς εργαζόμενους ως γρανάζια για το κέρδος των λίγων, που διαμορφώνει και αναπαράγει την εκπαιδευτική και παιδαγωγική φτώχεια, που μετράει τα πάντα στη ζυγαριά του κόστους – οφέλους όπως φανερώνεται καθημερινά μέσα στα σχολεία, όπου η ασφάλεια των μαθητών είναι στο ρίσκο, με αποτελέσματα ακόμα και νεκρούς μαθητές όπως στις Σέρρες. Δίνει απαντήσεις στα μεγάλα «γιατί» των μαθητών μας, για τη βαρβαρότητα της σημερινής κοινωνίας όπως αυτή εκφράστηκε με τον πιο αποκρουστικό τρόπο στο έγκλημα στα Τέμπη.
• Με τις επεξεργασίες του για το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και δυνατοτήτων, για την προσχολική αγωγή και συνολικά τα ζητήματα της Παιδείας προβάλλει την πραγματική εναλλακτική λύση απέναντι στο σημερινό σχολείο, την κοινωνία και την οικονομία που το στηρίζουν. Υπερασπίζεται το δικαίωμα και τη δυνατότητα του λαού να επιλέξει άλλο δρόμο και άλλη προοπτική, παλεύει γι΄ αυτό, έχει πρόγραμμα εξουσίας και διακυβέρνησης.
• Οι κομμουνιστές στον χώρο της Εκπαίδευσης έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την οργάνωση του καθημερινού αγώνα μέσα και έξω από τα σχολεία. Δεν λυπήθηκαν κόπο και χρόνο, δεν λύγισαν κάτω από τις απειλές και τον αυταρχισμό. Τα τελευταία χρόνια αυτή η προσπάθεια αποτυπώθηκε στην αλλαγή της κατάστασης σε πολλά σωματεία εκπαιδευτικών, στις Ομοσπονδίες, ακόμα και στην ΑΔΕΔΥ.
Η ζωή των εκπαιδευτικών και τα όνειρα των μαθητών δεν μπορούν να χωρέσουν στα σχέδιά τους. Δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με το γεγονός ότι η νέα γενιά θα ζήσει με χειρότερους όρους από ό,τι η σημερινή. Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν συμφέρον να παλέψουν για μια κοινωνία όπου η επιστήμη θα λειτουργεί ως απελευθερωτική δύναμη για τον άνθρωπο, θα συμβάλλει ώστε να ζει καλύτερα.
Στους εκβιασμούς η απάντηση είναι μία: ΚΚΕ! Για να χαμογελάσει ο λαός και να ανασάνουν οι εκπαιδευτικοί, για να αντεπιτεθούν οι εργαζόμενοι, να χάσουν τον ύπνο τους οι εκμεταλλευτές μας και τα κόμματά τους, για να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα.

ΚΑΠΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ,ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης