"Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν." - Τζορτζ Όργουελ

17.9 C
Trikala

Ο Νομός Τρικάλων σε κλοιό διοδίων!

lafarm

Σχετικά άρθρα

Σπέρνουν διόδια στον Νομό μας.

Τα Τρίκαλα βρίσκονται πλεον σε ολοκληρωτικό κλοιό από τους «διοδάρχες» ληστές!!

 Όσοι πίστεψαν ότι με τον Ε-65 ο Νομός μας θα έβγαινε από την απομόνωση και θ’ άρχιζε η ανάπτυξη του τόπου, έπεσαν έξω. Ο Ε-65 δίνει την ευκαιρία στις «παραχωρησιούχες» εργολαβικές εταιρίες και τις πολυεθνικές να φυτεύσουν σ’ ολόκληρο τον Νομό μας τα ληστρικά τους διόδια.

Υπενθυμίζουμε : 

Διόδια στο Μαλακάσι μόλις βγούμε στην Εγνατία οδό

Νέα Διόδια [υπό κατασκευή] λίγο πριν το Αγιόφυλλο Ε 65

Διόδια Λόγγου 

Νέα Διόδια [ έτοιμα στις 24 Απριλίου] στο Λιανοκλάδι 

Διόδια Σοφάδων 

Συν τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων!!! 

Σταθμοί Διοδίων Λαμία – Αθήνα 

Αφιδνών 
Θήβας 
Τραγάνας
Αγίας Τριάδας 
Σταθμοί Διοδίων Λάρισα – Θεσσαλονίκη 

Σταθμοί Διοδίων

Μαλγάρων 
Αιγινίου 
Λεπτοκαρυάς 
Μακρυχωρίου 

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τους νέους δρόμους τους πλήρωσαν επενδυτές, με παραχώρηση για κάποια χρόνια.
    Όποιος δεν θέλει, να πάει από τον κρατικό, παλιό δρόμο.

      • Δεν βαρέθηκε το κίνημα “Δεν πληρώνω” να αναμασά τα ίδια μασημένα αποφάγια του 2015, για να πάρει καμία ψήφο στις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ?

        ΥΓ Η αστική ευγένεια δεν αρμόζει σε λαϊκιστές που προπηλακίζουν

  2. Λάθος , η Εγνατία κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από δημόσια και κοινοτικά κονδύλια. Επίσης τα μεγαλύτερα τμήματα της Αθηνών – Θεσσαλονίκης,Αθηνών – Πατρών και Αθηνών – Καλαμάτας και Σπάρτης.Δεν υπάρχει σε κανένα δρόμο αποκλειστικά ιδιωτική επένδυση χωρίς τη συμμετοχή της Ε.Ε.

    • Kατασκευάστηκε πριν 20 χρόνια η ΕΓΝΑΤΙΑ και δεν έχει ούτε ΣΕΑ, ούτε βενζινάδικα, ούτε συντήρηση, με τις σήραγγες εκτός προδιαγραφών πια και χωρίς του κάθετους άξονες τελειωμένους.
      Αυτά θα πληρώσει ο νέος ανάδοχος.

      Φυσικά και έχει συμμετοχή η ΕΕ, διότι είναι ευρ δίκτυα, αλλά δε τα πληρώνει όλα, άσχετε. Mέχρι και στις ΗΠΑ έχει συμμετοχή το κράτος σε εθνικά έργα, σε ένα ποσοστό. Τα υπόλοιπα ποιος θα τα βάλει , το Ελληνικό κράτος που έχει χρεωκοπήσει?

      • Αγαπητέ «λεφτόδεντρα», κάθε φορά που διαφωνείς με τις απόψεις κάποιου σχολιαστή, επιτίθεσαι με μανία και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στον σχολιαστή. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι πολλές φορές στα κείμενα σου υπάρχουν γλωσσικά και συντακτικά λάθη, αλλά ποτέ δεν αναφέρθηκα σ’ αυτά. Σταμάτα λοιπόν να τσουβαλιάζεις όσους διαφωνούν μαζί σου και μάζεψε τους χαρακτηρισμούς σου, γιατί μπορώ κι εγώ να γίνω απαξιωτικός και θα στεναχωρεθείς.

  3. Στον “Ιανο” ,πρόπερσι, ο Ε65 δημιούργησε πρόβλημα και όχι ο “κρατικος” ,ηλικίας 70 ετών!!
    Το θέμα είναι πως δεν έχει κανείς τους τη δέουσα τεχνοτροπία να κατασκευάζει δρόμους!!

    • Τα έργα φτιάχνονται με προδιαγραφές φαινομένων 50 ετών, όχι 100 ή 1000 ετών που φέρνει η κλιματική αλλαγή συχνότερα.
      Νέες προδιαγραφές σημαίνει κόστος, ποιός θα το πληρώσει χωρίς διόδια?

      Ο παλιός δρόμος είναι δυο λουρίδες, δεν είναι αυτοκινητόδρομος, για να αλλάξει τοπίο.

  4. Στους εμβριθείς σχολιαστές απευθύνομαι!
    Δείτε τα τέλη ταξινόμησης αγοράς νέων αυτοκινήτων , τον ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας, τις φορολογικές κλίμακες (των συνεπών φορολογούμενων, αν υπάρχουν, και όσων δεν μπορούν να αποκρύψουν ούτε ευρώ), τα τεκμήρια κλπ
    Πού υπάρχει κρατική ανταποδοτική μέριμνα με ανακατανομή φόρων, όπως το Σύνταγμα (όχι η πλατεία) επιτάσσει?
    Τελικά σε ποιούς πολίτες και σε ποιό κράτος απευθύνονται?
    Προφανώς σε αυτούς του 41 τακατό, δεν είναι αποδεκτή απάντηση!

      • Συμφωνώ με τη ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. Πρέπει, για να λύσουμε το πρόβλημα μία και καλή, να φορολογήσουμε τα …καζανάκια που τραβάμε κάθε ημέρα. Που θα πάει; Μία ημέρα θα τον σφίξεις, δύο, μετά θα σκάσεις, θα το τραβήξεις το ρημάδι. Τσααακ, θα γράφει το μηχάνημα, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με το TAXIS. Κάτι σαν τις ταμειακές μηχανές δηλαδή.
        Βλέπεις, μπορεί να βουλώσεις το στόμα σου και να μην τρως, αλλά αυτό δεν …βουλώνει ευκόλως. Το ΣΔΟΕ θα εξορμεί νύκτα στα χωράφια για τυχόν φοροδιαφυγή.
        ΥΓ. Λες να βάζω ιδέες, ο …γρουσούζης;

  5. Λεφτοδενδρα
    Ο Ε-65 έχει χρηματοδοτηθεί κυρίως από το Ελληνικό δημόσιο και την ΕΕ. Το δε βόρειο τμήμα κόστους 442 εκ ευρώ χρηματοδοτείται από το ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ και όχι από τους ιδιώτες όπως υποστηρίζεις

    • Οι όροι της κατασκευής του βόρειου τμήματος (Τρίκαλα – Εγνατία) είναι οι ίδιοι με εκείνους του νότιου τμήματος. Το τμήμα θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από το Δημόσιο (το κόστος θα καλυφθεί 100% από το Ταμείο Ανάκαμψης) και κατόπιν θα παραχωρηθεί στην Κεντρική Οδό, που διαχειρίζεται τον υπόλοιπο Ε65. Ο παραχωρησιούχος θα «ανοίξει» έναν τραπεζικό λογαριασμό (χωριστό από εκείνον του νότιου), στον οποίο θα καταθέτει τα έσοδα του βόρειου τμήματος από διόδια και σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών. Κάθε έξι μήνες θα γίνεται απολογισμός του κόστους συντήρησης και λειτουργίας του άξονα και έσοδα και έξοδα θα συμψηφίζονται. Αν περισσεύουν χρήματα, αυτά θα εισπράττονται από το Δημόσιο. Αν όχι, τότε η διαφορά θα μεταφέρεται στον επόμενο λογαριασμό. Γενικώς το Δημόσιο θα δώσει αν χρειαστεί ενίσχυση στη λειτουργία του άξονα έως 38 εκατ. ευρώ από δημόσιους πόρους έως το 2038. Το ξαναέγραψα, η ΕΕ επιδοτεί έργα ευρ ενδιαφέροντος και η Ελλάδα τα άγονα Τμήματα πχ Βόρειο Τμήμα E65.

      • Από που τα μαθαίνεις αυτά ΛΕΦΤΟΔΕΝΤΡΑ; Τα διάβασες κάπου; Στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ίσως; Σε πήραν στο τηλέφωνο και στα είπαν; Γιατί εδώ βλέπω σημαντικές λεπτομέρειες… Ούτε ο γαμπρός της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν γνωρίζει τόσα. Πες μας και εμάς, για να είμαστε ενήμεροι. Έλληνες πολίτες είμαστε, πρέπει να ξέρουμε, για να ψηφίζουμε σωστά.
        ΥΓ.1. Μήπως είσαι του …κόμματος; Μήπως γράφεις μπούρδες, με το σκεπτικό ”που να ξέρουν οι άλλοι τα αντίθετα”; Κάτι σαν τον Άδωνι(ν), που είπε ρίξαμε τσιμέντο για να πατήσουν οι γερανοί, διότι από κάτω περνούσε ο αγωγός φυσικού αερίου και …μπουμ η Λάρισα; Σάματις ξέραμε εμείς, από που περνούσε; Σου λέει, ο …παπάρας ψηφοφόρος, για να το λέει κοτζάμ υπουργός των 70.000 ψήφων, κάτι ξέρει…
        ΥΓ.2. Τι σκ@τά είναι το ”ευρ ενδιαφέροντος”; κάτι σαν το κ που γράφεις με άλλο όνομα και μας κατακεραυνώνεις μάλιστα, που δεν σε ακολουθούμε στη χαζομάρα;
        ΥΓ.3. Μόλις έφαγες τη φόλα με τη φορολόγηση των …καζανακίων, άλλαξες όνομα. Εδώ θα είμαστε… Πιστοί.

  6. Λεφτοδενδρα
    Ο ιδιώτης δεν έχει βάλει μια. Ο Ε -65 και ο κάθε δρόμος είναι έργα υποδομής , δεν θα πρέπει να είναι σκοπός το κέρδος. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων πληρώνουν κάθε χρόνο τέλη κυκλοφορίας, η αγορά ενός αυτοκινήτου επιβαρύνεται με φόρους (ΦΠΑ κτλ) όπως και χρήση του (φόροι καυσίμων). Το ύψος των διοδίων πρέπει να είναι τόσο όσο να αντικατοπτρίζει το κόστος συντήρησης ενός δρόμου. Αυτά που αναφέρω δεν έχουν σχέση με κομμουνιστικες αρλουμπες αλλά κάτι που εφαρμόζεται σε σοβαρά κράτη και όχι σε μπανανιές τύπου Ελλάδος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε επίσης